ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سبو شکسته و پیمانه ریخته

جرم وثوقی و ملک مطیعی

از دهان آنها که خود مجرمند!

 
 
 
 

 

یکی از سرداران سپاه بنام "بهمن کارگر" که ریاست بنیاد آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را یدک می کشد روز گذشته در انتقاد از کسانی که در افطار هنرمندان با روحانی از او خواسته بودند زمینه بازگشت بهروز وثوقی به ایران را فراهم کند نوشت:

«آنها که می‌گویند بهروز وثوقی را به کشور بازگردانید، از شهدا و فرزندان شهدا خجالت نمی‌کشند؟

بهروز وثوقی وابسته به دربار بود و در بین بازیگران مشهور به فساد بود. مرحوم محمدعلی فردین هم در آن زمان راجع به او و ارتباطاتی که او با اشرف و دربار داشت مطالبی را بیان کرده بود. او در اوج انقلاب از کشور خارج ‌شد و برعلیه مردم و انقلاب فیلم بازی کرد. او دارای پرونده قضایی و شاکی خصوصی در کشور است.

آیا مشکل نظام اسلامی بازگرداندن اوست، آیا مشکل سینما و هنر نبود بهروز وثوقی است؟ البته الان عده‌ای در سینما حضور دارند که به دنبال سینمای فاسد قبل از انقلاب هستند و عده‌ای از مسئولان نادان، کم بصیرت و مغرض به آنها میدان می‌دهند.

در این میان عده‌ای درصدد هستند که مرحوم ناصر ملک‌ مطیعی را به عنوان اسطوره و آقای سینمای ایران معرفی کنند در حالی که آنها دارای فسادهایی در قبل از انقلاب بودند. باید برای سینمای ایران عزاداری کرد که الگوی سینمای ما این آدم‌ها باشند و اگر اینگونه باشد چه فرقی با قبل از انقلاب دارد. ما به دنبال دولت و تمدن اسلامی هستیم نه هنر و سینمای فاسد.

برخی نیز به صدا و سیما حمله می‌کنند و می‌گویند که چرا نگذاشتید مصاحبه مرحوم ملک مطیعی از تلویزیون پخش شود، ما این موضوع را قبول داریم که انتقاداتی به صدا و سیما وارد است ولی با پخش مصاحبه آن مرحوم چه مشکلاتی از مشکلات کشور حل می‌شد؟ روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که سنگ اینها را به سینه می‌زنند در مقابل شهدا و مستضعفین چه پاسخی دارند.»

دست این سردار بهمن خان را باید گرفت و برد به میان مردم و گفت: برادر! امروز مملکت و مردم این شده اند که می بینی و می شنوی. از کدام انقلاب صحبت می کنی؟ نگاه کن به آمار معتادان، آمار طلاق، آمار شرکت تنها 300 هزار نفر در نماز جمعه های سراسر کشور، نگاه کن به رانت خواری های اطراف سپاه و بیت رهبری. آن که باید به مستضعفین پاسخ بدهند امثال بهروز وثوقی نیستند، امثال خود جنابعالی اند! انقلاب یعنی غارت و دزدی و فساد حکومتی؟ این حرف هائی که تو میزنی و صدا وسیما و کیهان شریعتمداری هر ساعت و هر روز و هر دقیقه می زنند جامعه و انقلاب را به اینجا کشانده که توصیه می کنیم چشم باز کرده و ببینید! نه بهروز وثوقی و ملک مطیعی. اینها ضد انقلاب بودند، بسیار خب، میرحسین موسوی هم ضد انقلاب بود؟ آنها که در دادگاه های پس از کودتای 88 به صف کردید و همه کارگزاران دولتی زمان آقای خمینی بودند هم ضد انقلاب بودند؟ و لابد بابک زنجانی ها سینه چاک انقلاب.

سردار جان، آن سبو بشکسته و آن پیمانه ریخته! نشنیدی در تشییع جنازه ملک مطیعی مردم شعار میدانند "رضا شاه، روحت شاد!" یعنی نیستی که آخوند از ترسش توی کوچه و خیابان پیدا نشود. بهروز وثوقی و اشرف پهلوی و این مزخرفات دوره اش گذشته و پشیزی ارزش ندارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: