ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احضار به دادسرا

شکر خورد علم الهدا در مشهد

چوبش را می خورد صادقی در تهران!

 
 
 
 

 

محمود صادقی نماینده مجلس از تهران روز گذشته (پس از پاسخ به امام جمعه مشهد علم الهدا) بدنبال احضار به دادسرا گفت: احضار من به دادسرا طی ترتیبات قانونی صورت نگرفته و شاکی و متن شکایت مشخص نیست و رئیس مجلس دستور داده شاکی مشخص شود.

دبیر هیات نظارت بر نمایندگان به من گفت به دادسرا مراجعه کنم اما من گفتم طبق قانون باید اول موضوع در هیات نظارت بر نمایندگان بررسی شود و بر اساس تصمیم هیات نظارت عمل کنم. در متن ابلاغیه فقط درج شده در خصوص شکایت شاکیان به شعبه چهارم بازپرسی فرهنگ و رسانه مراجعه کنیم و توضیح ندادند که شاکی کیست و موضوع شکایت چیست؟ در حالی که قاعدتا متن شکواییه باید ضمیمه آن شود.

من تاکنون چندین مورد شکایت داشتم که اغلب وارد تشخیص داده نشده است. از جمله شکایت از مراجع مختلف نظامی، امنیتی و اخیرا بانک مرکزی که همگی رد شد اما شکایت سال گذشته دادستانی در برخی بندها در هیات نظارت مطابق رفتار نمایندگی شناخته شد و در برخی موارد هم خارج از رفتار شناخته شد اما پیگیری نشده و به حالت معلق مانده و هیچ حکمی هم صادر نشده است. بنابراین اگر احضاریه جدید مربوط به گذشته هم باشد، باید موضوع شکایت و شاکی مشخص شود تا بر اساس آن آمادگی حضور در دادسرا را پیدا کنم.

 

(ظاهرا پس از جواب به علم الهدا زیر دیگ سرد شده و قدیمی را دوباره روشن کرده اند!)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: