ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 29 خرداد

انگیزه مخالفت برای

پیوستن به "فاتف" چیست؟

 
 
 
 

 

برخی از جنجالی ترین اخبار که بسیار پر حاشیه و بدون پرداختن به اصل موضوع در جمهوری اسلامی پخش می شود را میتوان در چند جمله کوتاه که کاملا و سریعا برای مردم قابل فهم است خلاصه و منتشر کرد. کاری که نمی کنند زیرا نمی خواهند مردم بدانند جنجال بر سر چیست؟ از جمله درباره همین خبر پیوستن به "فاتف" (سازمان جهانی مبارزه با تروریسم و پولشوئی) که با جنجال سازی بسیار و با تهدید های پیامی از ستادی که در مشهد علیه دولت فعالیت می کند جلوی تصویب پیوستن ایران به آن را گرفتند و انواع حاشیه ها در توجیه این مخالفت اعلام کردند و روزنامه هائی نظیر کیهان آن را پوشش دادند. تا حد "وطن فروشی"!

ماجرا بسیار ساده است: جمهوری اسلامی می خواهد به شیعیان لبنان کمک مالی و تسلیحاتی بکند. در عراق و یمن و سوریه هم تقریبا همینگونه است. بسیار ساده می توانند بگویند "کمک می کنیم که می کنیم. مگر امریکا برای کمک مالی و تسلیحاتی به فلان دولت و حتی فلان گروه اپوزیسیون در فلان کشور از کسی اجازه می گیرد که ایران باید بگیرد؟ مگر برای کمک مالی و تسلیحاتی به داعش اجازه گرفتند؟ و ...". حتی میتوان رسما یک بودجه دولتی تعیین کرد و از تصویب مجلس هم گذراند و برای آن هم یک شورای متولی تعیین کرد. حتی در ابتدای جمهوری اسلامی هم یک سازمانی بنام "جنبش های رهائیبخش اسلامی" تشکیل شده بود که بصورت رسمی بودجه داشت و عمل هم می کرد. اما چنین نمی کنند و چنین هم پاسخ نمیدهند، بلکه ابتدا و در عمل می پذیرند که حزب الله لبنان همانکونه که اسرائیل و امریکا می گویند تروریست است، حوسی ها تروریست اند و دولت اسد مورد قبول امریکا و غرب نیست و دیکتاتور است و عراق هم به همچنین و بعد ارتباط نظامی و مالی با این کشورها و سازمان ها را یواشکی پیش می برند. یواشکی پیش می برند زیرا لفت و لیس و اختلاس و ناخنک زدن میلیاردی به این کمک ها دراختیار یک مافیای حکومتی است که از کنار آن بخور بخور علیه دولت توطئه می کنند، تلگرام می بندند، تظاهرات سازمان میدهند، مجلس را تهدید می کنند، نمایندگان را از شورای نگبهان می ترسانند، از طریق قوه قضائیه احضاریه صادر می کنند و به زندان می برند و ....

طبیعی است که این گروه مخالف شفاف عمل کردن کمک به لبنان و سوریه و یمن و عراق است و با همه قدرت سعی می کند همه این کمک ها زیر زمینی و پنهانی باشد تا سهم آنها در حساب های بانکی خارج از کشور واریز شود و در داخل کشور خرج توطئه و کشیدن آجر از زیر پای دولت. مسئله به همین سادگی است اما این را نمی گویند به مردم!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: