ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بدون اعلام شروطی که تعیین کرده

رهبر، رفع حصر را

به روحانی پاس داده است!

 
 
 
 

روز گذشته از زبان محمد رضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در مجلس اعلام شد که رهبر جمهوری اسلامی مسئله حصر را با رویکرد حل آن، به شورای عالی امنیت ملی ارجاع کرده است.

شورائی که حسن روحانی ریاست آن را برعهده دارد و سرلشکر شمخانی دبیری آن را.

گفته نشد که رهبر جمهوری اسلامی با شرط و شروطی رفع حصر را به شورای امنیت ملی ارجاع داده است اما تعللی که ادامه دارد نشان میدهد که وی شروطی را تعیین کرده که قطعا زمین گیر شدن موسوی، مصاحبه نکردن، سفر نکردن، با مردم دیدار نکردن، مصاحبه نکردن، اظهار نظر سیاسی نکرده، درباره حصر سخن نگفتن و ....از جمله آنهاست و همه اینها محدودیت هائی است که بسیار بعید است میرحسین موسوی آنها را بپذیرد و باز بعید است که حسن روحانی بخواهد و یا بتواند آنها را به موسوی و یا کروبی تحمیل کند. بنابراین در خبری که اعلام شده نوعی ساده انگاری و یا شاید زیرکی سیاسی رهبر نهفته باشد. به این معنا که ماجرا را پاس داده به روحانی بی آن که بگوید چه شروطی را تعیین کرده است.

شاید به همین دلیل باشد که تاکنون دو مرجع مذهبی غیر حکومتی یعنی آیات عظام صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی حاضر نشده اند با کمیته حصر دیدار کنند و خود را آلوده این ماجرا کنند. حتی حسن روحانی نیز حاضر به ملاقات با کمیته نشده زیرا طبیعی است که در چنین دیداری باید در باره شروط رهبر برای رفع حصر اشاراتی بکند که ظاهرا از این نظر نیز محدود شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: