ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه صادقی خطاب به رئیس اطلاعات سپاه

نگاه امنیتی شما به همه امور

ضربه به اعتبار سپاه نزد مردم زده

 
 
 
 

 

برای نخستین بار نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس سازمان اطلاعات سپاه منتشر شد و سدی را شکست که تاکنون نشکسته بود. این سد را محمود صادقی نماینده مجلس شکست و روز گذشته در نامه خطاب به حجت الاسلام حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه نوشت:

اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دائما مورد مراجعه موکلان خود هستم که از رفتار مأموران سازمان اطلاعات سپاه و بی توجهی آنها به موازین آیین دادرسی و حقوق شرعی و قانونی متهمان در مراحل مختلف بازداشت و بازجویی شکایت می‌کنند. متأسفانه در اغلب موارد پیگیری های نمایندگان مردم نیز منتج به نتیجه ای نمی‌شود

از سوی دیگر ناهماهنگی و درمواردی تعارض اقدامات شما با دیگر دستگاههای اطلاعاتی به شائبه چند پارچگی حاکمیت در کشور دامن زده و موجب بی اعتمادی و سردرگمی مردم و فعالان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شده است.

سیطره نگاه امنیتی به مقولات اجتماعی و سیاسی یکی از ویژگی‌های مدیریتی جنابعالی است که آسیب‌ جدی به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افکار عمومی زده است. به عنوان نمونه نحوه عمل سازمان تحت امر شما با فعالان محیط زیست از یک سو در ناهماهنگی و تعارض کامل با معاونت و مسئولان ذیربط در وزارت اطلاعات است و از سوی دیگر متضمن نقض آشکار حقوق قانونی متهمانی است که باوجود گذشت حدود سه ماه از بازداشت آنها از حق دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده هایشان محرومند

امنیت کشور بیش از هر چیز در گرو احساس امنیت شهروندان است. رویکرد امنیتی و شیوه عمل شما به احساس امنیت در جامعه لطمه جدی وارد ساخته است.

(درجریان کودتای 88 شیخ مهدی کروبی در اشاره به همین نکاتی که محمود صادقی در نامه خود مطرح کرده در یک اظهار نظر که در مطبوعات نیز منتشر شد گفت: ایشان (حسین طائب) بدلیل انحراف هائی که داشت از وزارت اطلاعات اخراج شد اما خود را به بیت رهبری چسباند و از آن سکو به امنیت سپاه رفت!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: