منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 اردیهبشت ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

شهرداری تهران هم سرقفلی دارد و هم بد بیاری. اگر زرنگ باشی و مورد حمایت کانون قدرت بعدا رئیس جمهور می شود مثل احمدی نژاد و یا اگر هم در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخوری با حکم رهبر عضو مجمع مصلحت می شوی تا ذخیر شوی برای دوره های بعد. به خورده و برده ات هم کاری ندارند. یعنی نمی توانند کاری داشته باشند زیرا از خودشان هستی. اگر هم بد بیار باشی، علیرغم این که خدمت کرده باشی مثل غلامحسین کرباسچی باید بروی زندان و محروم از فعالیت سیاسی و یا اگر پاکدست باشی و مدیر توانا مثل نجفی باید به زور سرنیزه استعفا بدهی و بروی.

با همین دو گزینه است که شهرداری تهران همچنان بی شهردار مانده است. شورای شهر می خواهد یک شهردار اصلاح طلب را در راس تهران بگذارد اما نامزدها بویژه محسن هاشمی رئیس کنونی شورای شهر زیر بار نمی روند زیرا نمی خواهند سرنوشت کرباسچی و یا نجفی را پیدا کنند. آنطرفی ها هم شانس شهردار شدن را ندارد زیرا در شورای شهر در اقلیت کامل اند.

فعلا 28 گزینه روی دست شورای شهر تهران است که شانس محسن هاشمی بیشتر از بقیه است اما او زرنگ تر از آن است که دم به تله بدهد و سرنوشت بردارش مهدی را پیدا کند و سر از اوین در آورد. او میداند که آن قدرتی که او را از سر متروی تهران برداشت، از سر شهرداری تهران هم برش خواهد داشت و آنوقت هم چوب را خورده و هم پیاز را. هم ریاست شورای شهر را از دست داده و هم شهرداری را!

 

 

دستگیری زورگیر خیابان قائم مقام در درگیری

http://aftabnews.ir/fa/news/519570

رئیس اداره ارشاد مشهد آزاد شد!

http://aftabnews.ir/fa/news/519527

انفجار در خاک سفید تهران

http://www.asriran.com/fa/news/605375

بازمانده مسگرها در گناباد

https://www.isna.ir/news/97020201150

برخی تاجران در تجمعات اخیر بانه دست داشتند

http://aftabnews.ir/fa/news/519498/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: