ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 اردیبهشت

چرا یک جمله روحانی

اینهمه واکنش ایجاد کرده؟

 
 
 
 

 

یک جمله از سخنرانی روحانی در مراسم روز ارتش جرقه ای شد به بشکه باروت فرماندهان سپاه و آن نهادهائی که بودجه از دولت می گیرند اما گزارش هزینه نمیدهند، درآمد دارند اما مالیات نمیدهند، درغارت و اختلاس دست دارند اما زندان نمی روند زیرا قوه قضائیه در مشت خودشان است. موسسات اعتباری دارند و پول مردم را بالا کشیده اند و جواب را دولت باید بدهد، بانکداری می کنند اما درکنارش پولشوئی هم می کنند و...  روحانی فقط گفت که نام هیچکدام از فرماندهان ارتش در اختلاس ها و فسادهائی که گوشه ای از اخبار آن منتشر می شود وجود ندارد. همین!

ناگهان بیانیه سپاه منتشر شد، امام جمعه ها به فغان آمدند و اصلا مدعی شدند که با همین جمله ترامپ بعضی فرماندهان سپاه را تحریم کرده است!

آنها که به فغان آمدند به روی خودشان نیآوردند که حداقل خبر خلع لباس شدن سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی دوران احمدی نژاد به جرم نفت فروشی و بالا کشیدن پول آن منتشر شده است. به روی خودشان نیآوردند که سردار رستم قاسمی وزیر نفت دولت آحمدی نژاد متهم اول پرونده بابک زنجانی است، به روی خودشان نیآوردند که سردار رویانیان که به جرم بالا کشیدن پول باشگاههای فوتبال تحت تعقیب قضائی است و حتی یکبار برای مدتی در زندان اوین مهمان بود. حق با روحانی نیست که حتی یک فرمانده ارتش نامش در این آلودگی های مالی و پولی مطرح نیست؟

اینها تنها چند نمونه آشکار شده است وگرنه این رشته سر دراز دارد و در همین شماره پیک نت میخوانید که سپاه در چه عرصه های اقتصادی آلوده است و علیرغم نامه رهبر جمهوری اسلامی نمی خواهد خصولتی ها را به دولت پس بدهد و به پادگان ها بازگردد. ضمن آن که همه سپاه، خلاصه نمی شود در فرماندهانی که آلوده به غارت و اختلاس اند. گزارش موقعیت اقتصادی سپاه را در همین شماره پیک نت بخوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: