ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 اردیبهشت

جلسات روحانیون قم

برای حذف ولایت فقیه

 
 
 
 
 

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، روز گذشته در همایشی که بنام روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور تشکیل شده بود شرکت کرد و برای نخستین بار فاش ساخت که وی عضو دادگاه ویژه روحانیت است. دادگاهی که دادستانش سید ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس است. آقای منتظری در بخشی از سخنرانی خود به نکته دیگری هم اشاره کرد که تاکنون فاش نشده بود. او گفت « بنده به اعتبار مسئولیت در دادگاه ویژه می‌بینم که گزارشات غیر قابل تردیدی ارائه می‌شود؛ که در شهر مقدس قم عده‌ای روحانی نما در قالب تشکل هایی، تشکیل جلسه می‌دهند و موضوع جلسه اینست که چگونه ولایت فقیه را از قانون اساسی و نظام حذف کنیم.»

بدین ترتیب معلوم شد که در شهر قم و در میان روحانیون بحث در باره ولایت فقیه و یا حداقل ولایت فقیه پس از آقای خامنه ای مورد بحث است. دادستان کل سپس درباره پیام رسان های داخلی که مردم به آن اعتماد ندارد و معتقدند حکومت آنها را شنود امنیتی می کند گفت:

به عنوان دادستان کل اطمینان به مردم میدهم که هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی و هم با توجه به فتوای مقام معظم رهبری به هیچ وجه ورود به زندگی خصوصی اشخاص در شبکه‌های اجتماعی مجاز نیست و متخلفین و مجرمین را به اشد مجازات می‌رسانیم. به موجب حکم شرع و فتوای مقام معظم رهبری و آیین نامه ابلاغ شده، سرک کشیدن به حریم خصوصی اشخاص از طریق پیام رسان‌ها مجاز نیست.

دادستان کل کشور در باره کتک زدن یک دختر توسط زنان گشت ارشاد و نیروی انتظامی نیز گفت: ممکن است در نحوه تذکر دادن مامور نیروی انتظامی اشتباه و تخلفی صورت گرفته باشد که ما از این موضوع دفاع نمی‌کنیم، اما مشاهده کردید در این ماجرا عده‌ای با هدف تخریب نیروی انتظامی وارد شدند و فیلم گرفته شده از ماجرا را با چه سرعتی در پیام رسان‌ها نشر دادند و حتی برخی از آقایان و خانم‌های نماینده و برخی جریانات سیاسی در نشریات در قبال این مسئله موضع گیری‌هایی کردند.عده‌ای در داخل کشور به دنبال این هستند که از نهاد‌هایی همچون قوه قضاییه، سپاه و نیروی انتظامی یک نقطه ضعف بگیرند و آن را به هر طریقی که می‌توانند و با قدرت رسانه‌ای که دارند بزرگ و برجسته کنند.

دادستان کل نگفت و دادستان های سراسر کشور هم ازایشان نپرسیدند که چرا این نهادهائی که نام بردید تخلف می کنند که با قدرت رسانه ای شود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: