ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 اردیبهشت

علم الهدا در پارک ملت

مشهد چرا نماز نمی خواند؟

 
 
 
 

 

بارها نوشته ایم که برخی خبرهای مهم جمهوری اسلامی، لابلای مصاحبه ها، گزارش ها و خبرنویسی های شبه روضه مطبوعات و رسانه ها پنهان است. تاکنون نمونه هائی را دراین زمینه منتشر کرده ایم. از جمله در جریان برکناری حجت الاسلام سعیدی از نمایندگی رهبر در سپاه و مراسم تودیع با وی و معرفی جانشین او که از دهان فرمانده کل سپاه هنگام سخنرانی در همین مراسم پرید که بدنه سپاه مسئله دار شده و رهبر گفته باید روحیه ایثار و تقوا را در آنها زنده کرد. و یا در مقاله حجت الاسلام فاضل میبدی و سخنرانی آیت الله موسوی دادستان عمومی و انقلاب دوران آیت الله خمینی فاش شد که در تمام نماز جمعه های سراسر ایران تنها 300 هزار نفر شرکت می کنند!

این دو نمونه را از چندین نمونه دیگر آوردیم تا نمونه تازه ای را بعنوان یک خبر منتشر کنیم. صادق جوادی حصار عضو ارشد رهبری حزب اعتماد ملی و رئیس ستاد انتخاباتی شیخ مهدی کروبی در انتخابات 88 در خراسان است. او به مناسبت سفر روحانی به خراسان و استقبال نکردن از وی توسط علم الهدا امام جمعه مشهد به اعتماد آنلاین گفته است:

بارها گفته‌ام که آقای علم الهدی برای خودش و طرفدارانش محترم است ولی در سطح مشهد درصد خیلی کمی به ایشان توجه دارند. حتی ده درصد از جمعیت مشهد هم افکارشان با ایشان همپوشانی ندارد. آقای علم الهدی خیلی انسان دوست داشتنی است اما من دیدگاهش را قبول ندارم. ایشان از حرم مطهر بیرون بیاید و در پارک ملت نماز بخواند تا ببیند چند نفر پشت او نماز می‌خوانند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: