ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با نماینده مجلس که برجام آتش زد

آقا گفتند اگر ترامپ پاره کرد

ما هم باید درایران آتش بزنیم
 
 
 
 

 

از جمله مشکلات ریشه ای در ساختار حکومتی در جمهوری اسلامی، سخنرانی ها و اظهار نظرهای نسنجیده و شتابزده رهبر جمهوری اسلامی است که اغلب در شرایط "جوَ" گیر شده بیان می شود. او اصطلاحاتی را در این سخنرانی ها و اظهار نظرها به کار می گیرد که بعدها هم خودش در آن می ماند که چگونه پس بگیرد و هم بادمجان دورقاب چین هائی که آن واژه و اصطلاح را در بوق کرده اند نمی دانند آن را چگونه جمع و جور کنند. از این واژه ها و اصطلاحات که اغلب در دیدارهائی که برای وی ترتیب می دهند بیان شده بسیار است. از جمله "ریزش نیروهای انقلابی و رویش نیروهای انقلابی" مثلا رویش احمدی نژادها و حاج قاسم ها و ریزش مثلا میرحسین موسوی ها! "فتنه" اصطلاحی که برای جنبش ضد کودتای 88 مردم او به کار گرفت. "بصیرت" که بعدها معلوم شد خود او این را نداشته و هاشمی که اشاره به او بود بیش از ایشان بصیرت درک اشتباه بزرگ حمایت از احمدی نژاد و حتی کودتا به نفع او علیه موسوی را داشته. و یا "آتش زدن برجام در صورت پاره شدن آن توسط ترامپ" پیش از آن که رقابت و تضاد منافع اروپا و امریکا و نقش چین و روسیه را در حفظ برجام بسنجد و از این قبیل اصطلاحات که بسیار است.

روز گذشته یکی از آنها که در مجلس پرچم امریکا و ماکت برجام را آتش زد آخوندی است به نام موسوی لارگانی که روز گذشته در یک مصاحبه که خبرآنلاین منتشر کرد در تائید اقدام خود و دوستان و یاران همدلش در این اقدام گفت:

"آتش زدن برجام و پرچم آمریکا موضوع خودجوشی بود که روز چهارشنبه در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت و همچنین پاره کردن نمادین برجام. شاید یکی از دلایل آن نشات گرفته از فرمان مقام معظم رهبری بود؛ همان زمان که تازه ترامپ به ریاست جمهوری رسیده بود و گفته بود برجام را پاره خواهد کرد و حضرت آقا هم پاسخ دادند شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش می زنیم! این روزها کلیپی از آقای هاشمی رفسنجانی پخش کرده اند که می گوید «ایده برجام، ایده روحانی نیست ایده رهبری است» من این حرف را تا حدودی می پذیرم اما این موضوع مربوط به زمانی است که ما در اوج قدرت بودیم و آمریکا ترسیده بود و برای همین نماینده ای به ایران فرستاد تا به دست بوسی رهبری بیاید و التماس کند برای مذاکره، اما آقای روحانی از موضع ضعف صحبت کرد."

این افراد با این میزان از عقل و دانش و آگاهی را شورای نگهبان به عنوان نماینده مردم به مجلس فرستاده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: