ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دلیل تاخیر انتشار

پیک نت در آغاز سال 97

 
 
 
 

 

تعطیلات نوروزی پیک نت به درازا کشید. به چند دلیل که به آنها اشاره می کنیم:

1- شرکتی که سرور مرکزی پیک نت را در اختیار دارد، برای یک هفته آن را قفل کرد. نخست به این دلیل که ما را متهم ساخت به ضبط برخی فعالیت های شرکت سونی بصورت کپی رایت روی سرور پیک نت. البته این اتهام بر مبنای شکایتی بود که از طرف یک شرکت تبلیغاتی وابسته به شرکت سونی مطرح شده بود. پس از مکاتبات و استدلال ها مدیریت فنی سایت پیک نت، این اتهام رد شد و پس از باز شدن قفل سرور از این بابت نیز از مدیریت فنی پیک نت عذرخواهی شد. نه شرکت ایرانی بود و نه شکایت از سوی یک شرکت و یا فرد ایرانی صورت گرفته بود، بلکه یک اشتباه فنی از جانب شرکت شاکی موجب این ماجرا شده بود. این ماجرا موجب شد تا ما پس از یک هفته، بار دیگر تمام کدهای ورود به سرور را تغییر بدهیم که این نیز وقت ما را برای دو روز گرفت. رویداد تاسف آور دیگر، سکته خفیف قلبی یکی از بهترین همراهان ما بود که خوشبختانه آن را نیز همکار ما که همسر یکی از یاران قدیمی و از دست رفته  است از سر گذراند و بزودی کار خود را از سر خواهد گرفت. سفر کاری و اجباری یکی دیگر از همکاران پیک نت و همچنین سفر چند روزه سردبیر پیک نت برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی نیز همگی دست به دست هم داد تا کار انتشار پیک نت در سال 97 با تاخیر آغاز شود. البته در این میان مشکلات مالی هم وجود داشت که به همت انگشت شماری از یاران وفادار و بی تزلزل ما موقتا حل شد و در همینجا از همه خوانندگان خود تقاضا می کنیم این مشکل را جدی بگیرند و آبونمان خود را در حداقل 10 یورو در ماه پرداخت کنند. هیچ پولی از هیچ منبعی به دست ما نمی رسد که برای انتشار پیک نت به آن متکی باشیم. بویژه که با درگذشت یکی از یاران قدیمی (دکتر ه . ط)که دست ما را در مواقع فلج مالی می گرفت، نیازمندی ما به آبونمان شما بیش از پیش شده است.

2- در این مدت، بویژه در روزهای اخیر پیام هائی از طرف خوانندگان پیک نت در داخل کشور دریافت داشتیم که واقعا موجب خوشحالی ما شد. عموما نگران تاخیر درانتشار پیک نت بودند و هر یک به زبان و نثری به یاری ما آمدند و اعلام آمادگی حمایت مالی کردند که اطلاع دادیم به صلاح شما و ما نیست و امکان آن را هم نداریم که یاری مالی شما را از داخل کشور بپذیریم. گرچه شمار بسیاری از خوانندگان خارج از کشور آن دلشوره ای را که شما درباره تاخیر در انتشار پیک نت دارید ندارند!

3- ما وظیفه خود میدانستیم خوانندگان را در جریان دلیل تاخیر در آغاز انتشار پیک نت در سال 97 و به درازا کشیدن تعطیلات نوروزی قرار بدهیم که به وظیفه خود عمل کردیم. امیدواریم شما نیز به وظیفه خود بعنوان خواننده پایدار پیک نت عمل کنید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: