ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 اسفند

مجلس یازدهم پادگان

سپاه و نیروی انتظامی است!

 
 
 

 

 

رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در کلاس درس مذهبی اش، برای طلبه های این کلاس از انتخابات اخیر برای مجلس یازدهم گفت و آن را ستود. او گفت که از مدتها قبل سعی کردند با تخریب شورای نگهبان و حتی در روز انتخابات با خبرهای یک ویروس و"کرونا هراسی" مردم را از انتخابات نا امید کنند اما موفق نشدند و مردم حماسه آفریدند.

بعید به نظر می رسد که خبرهای واقعی انتخابات را برای ایشان نبرده باشند و او نداند که در پایتخت کشور فقط 26 در صد مردم پای صندوق ها رفتند و در اصفهان که پایتخت حجتیه  است فقط 20 تا 23 در صد در انتخابات شرکت کردند. آمار در صد شرکت کنندگان را که وزارت کشور اعلام کرده، اگر هم صحت داشته باشد از جمع شرکت کنندگان در روستاها و شهرهای کوچک و مناطق قومی و اقلیت مذهبی است. حالا همانگونه که سردار کوثری فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفته بود و ما نیز دوبار آن را در پیک نت منتشر کردیم، مجلس مد نظر رهبر تشکیل شد. پیشتر رهبر تبلیغ کرده بود که مجلس جوان و کارآمد تشکیل خواهد شد و حالا بموجب خبرهائی که بتدریج انتشار می بابد، حداقل 30 سرهنگ و سردار سپاه و نیروی انتظامی که قطعا سن و سال آنها بالای 60 سال است بعنوان نماینده به مجلس می روند. شک نیست که آنها نیز مانند خود رهبر و به اعتراف خود ایشان، تخصص لازم را برای نمایندگی مجلس ندارند و باز هم شک نیست که آنها نقش نماینده محافل نظامی و امنیتی و بیت رهبری را در مجلس ایفاء خواهند کرد. بنابراین مجلس یازدهم، مجلسی است که از بیرون مجلس هدایت و رهبری خواهد شد. همانگونه که رئیس احتمالی آن سردار قالیباف دستورات خارج از مجلس را مثل پادگان نظامی به اعضای مجلس آینده دیکته خواهد کرد. مجلسی رضاشاهی تشکیل خواهد شد اما تجربه نشان داده که حتی همین مجلس نیز در کوران حوادث و اوج گیری جنبش و تزلزل قدرت حکومتی به دسته های مختلف تقسیم شده و سعی خواهند کرد حساب خود را از حکومت جدا کرده و بانگ اعتراض بلند کنند. چنان که در آخرین مجلس شاهنشاهی شد و امثال "بنی احمد" نماینده تبریز در مجلس شاهنشاهی ناگهان از ریل خارج شد و سیمش را اندخت روی سیم انقلاب.

بر خلاف ادعاهای رهبر در سخنرانی در کلاس درسش  هم "ویروس کرونا" واقعیت بود و هم انتخابات "انتصابات"، همچنان که "دروغگوئی" ایشان یک واقعیت بارها تکرار شده.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: