ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فرمانده قرارگاه سرکوب کرونا:

پزشکان و پرستاران زیر فشار

گسترش کرونا فرسوده شده اند

 
 
 

 

 

درمیان سئوالات گوناگونی که در این روزها چه از جانب مردم و چه حتی از جانب حکومتیان طرح می شود اینست که چرا مردم خطر کرونا را آنگونه که به آنها گفته می شود جدی نمی گیرد و به هشدارها توجه نمی کنند. چرا باز هم به سفر می روند؟ چرا به دلائل مختلف از خانه بیرون می آیند؟ و ...

برخی روزنامه نگاران و تحلیلگران سیاسی با احتیاط به دلیل اصلی این موضوع می پردازند اما نمی توانند با جسارت بگویند که تا حقیقت به مردم گفته نشود، مردم اعتماد به آنچه حکومتیان می گویند ندارند. سالها دروغگوئی حکومت همه اعتمادها به حکومت و رسانه های حکومتی را نابود کرده است و در همین مورد کرونا نیز مردم بجای قبول هشدارها، بر این باورند که پشت کاسه هشدار ها یک نیمکاسه حکومتی برای در خانه نگهداشتن مردم پنهان است!

برای کرونا نیز یک قرارگاه به سبک قرارگاه های نظامی برپا کرده و یک فرمانده هم برای آن تعیین کرده اند و خود همین اسامی باندازه کافی آب به آسیاب بی اعتمادی مردم می ریزد. همچنان که وقتی آب پاش های قوی واحدهای ضد شورش با شعار "برای سرکوب کرونا آمده ایم" در خیابان ظاهر شدند مردم نه تنها از آنها استقبال نکردند بلکه آن ها را با نفرت نگاه کردند و یا لبخنده تمسخر زدند. روز گذشته فرمانده قرارگاه سرکوب کرونا گفت:

متاسفانه همچنان برخی از مردم و مسئولین موضوع کروناویروس را ساده گرفته‌اند. این سهل‌انگاری بسیار هولناک است که می‌تواند سبب تلف شدن عده‌ای شود. پرستاران و پزشکان دچار فرسایش شده‌اند. هر روز به تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی افزوده می‌شود.(نقل از خبرگزاری ایسنا)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: