ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 مصاحبه دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس

از خط قرمز اعلام نام رهبر

بعنوان عامل بحران باید گذشت! 
 
 

 

 

دکتر مسعود پزشکیان نماینده تبریز و نایب رئیس مجلسی که بزودی به پایان کار خود خواهد رسید، تا یک قدمی معرفی شخص رهبر بعنوان عامل اصلی بحران در کشور پیش رفت و در مصاحبه با روزنامه "سازندگی"گفت:

همه اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در فساد و ناکارآمدی مقصرند و بازی “کی بود من نبودم” جواب نخواهد داد. البته پاسخگویی به مشکلات مردم وظیفه کسانی است  که در سایه حرکت می‌کنند و حضوری ثابت در تصمیم‌گیری‌ها دارند. اگر به جای حسن روحانی بودم، در اولین فرصت به مجلس می‌آمدم و همه چیز را به صورت شفاف بیان می‌کردم تا همه بدانند. کاری که خاتمی باید می کرد و نکرد. الان دیگر چیزی برای واهمه وجود ندارد .همه چیز را مردم می دانند و هرروز شاهد فسادهای اقتصادی فرهنگی و اخلاقی هستند . دیگر چیزی به نام ارزش در فرهنگ ایران باقی نمانده است.  هر دولتی روی کار آمد عده‌ای شعار دادند بی‌عرضه است. بعد از سوی دیگر در ۴۰ سالگی انقلاب از دستاوردهای انقلاب می‌گوییم. اگر دستاوردی داریم همین بی‌عرضه‌ها به دست آورده‌اند و اگر همه آنها بی‌عرضه‌اند که از کدام دستاورد سخن می‌گویید؟

همه جناح‌ها به صورت موقتی آمده و رفته‌اند اما ثبات کاری دست کسانی بوده که در سایه حرکت می‌کنند. این سازمان در سایه همیشه حضور داشته و ثابت بوده است. در نتیجه اگر مشکلی در کشور وجود دارد آنهایی که ثبات دارند باید جواب بدهند و نه آنهایی که یک روز آمده و و یک روز هم می‌روند. زمانی که من وزیر بهداشت بودم ۲۵ کانون در بهداشت و درمان تصمیم می‌گرفتند. من وزیر بودم اما اختیاراتم در دست ۲۵ واحد و سازمان و ارگان دیگر بود. بعد هم در نهایت من باید پاسخگو می‌بودم. در بقیه وزارتخانه‌ها هم همین وضع است. شما فکر می‌کنید فرهنگ را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنترل می‌کند؟ سازمان‌های مختلف در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند اما وقتی می‌خواهند فحش بدهند تنها به وزارت ارشاد فحش می‌دهند

قدرت نه در دست مجلس، نه رییس جمهور و نه سایر مقامات دولتی است. به خاطر دارم که در زمان شاه می‌گفتند یک ساعت رادیو را در هفته در اختیار ما بگذارید ما همه را مسلمان می‌کنیم. اما حالا رادیو، تمام کانال‌ها و دانشگا‌ها در دست ماست. پس چرا وضع جامعه این‌گونه است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: