ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 27 اسفند

چین "آتش به اختیار" نداشت

که توانست کرونا را مهار کند!

 
 
 

 

"آتش به اختیارها" یا همان گروه های فشار که یکروز سفارت عربستان را آتش زدند و روز دیگر چماق بدست به معترضان گرانی بنزین حمله ور شدند و خلاصه 40 سال آتش بیار انواع معرکه ها بودند، روز گذشته به تحریک بزرگترهایشان که تولیت و حرم داری کاسبی نان و آبدارشان است در اعتراض به تعطیل مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه مقابل این حرم جمع شدند. حتی بخشی از در حرم را شکستند تا داخل شوند و قرنطینه را بشکنند. عقل و شعور آنها همین است که می شنوید. البته شاید هم میدانند و قصدشان کشیدن مردم به داخل حرم و سپس غیب شدن باشد. چهل سال تبلیغ خرافات مذهبی و چهل سال آتش به اختیاری همین محصول فاجعه بار را دارد که می بینید. آن مرغ انجیرخواری که در توانست کرونا را مهار کند، چین بود و حکومتی آگاه و مردمی آگاه. رسانه هایی در خدمت ملت و مردم و نه صدا و سیما علیه مردم. فاجعه در ایران حاکمیت آمران همین گروه هاست.

آن شارلاتانی که سخنرانی می کند و می گوید تصمیم وزارت بهداشت برای بستن حرم از سازمان بهداشت جهانی (لابد استکباری) دستور گرفته و این دیگری که همکاران و دوستانش را دعوت به حضور در صحنه و به آتش کشیدن می کند، دست پرورده های آمرانی اند که در سایه قدرت پنهان اند.

وقتی فرمانده کل سپاه بگوید برای مبارزه با کرونا آرایش جنگی گرفته ایم تا فرمان رهبر را برای جنگ بیولوژیک اجرا کنیم، چه توقعی از این آتش به اختیارها می توان داشت؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: