ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظر داهیانه رئیس کمیسیون امنیت مجلس

موشکش "ریز" بود

خلبان هواپیما اصابتش را نفهمید

 
 
 

 

 

ذوالنوری مدتی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بود. قبل از آن رهبری کفن پوشان حرفه ای قم علیه دولت محمد خاتمی را داشت. در مجلس کنونی نه تنها نماینده است بلکه رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی هم هست و برای مجلس آینده هم شورای نگهبان او را تائید کرده تا آن مجلس هم از تخصص او محروم نماند. از شاگردان نظر کرده مصباح یزدی است و از هنرهای بزرگش دروغگوئی و تهمت زنی و هدایت گروه های فشاری است که رهبری آنها با شیخ دیگری بنام "پناهیان" است که هیچ دست کمی از ذوالنوری ندارد. با این آشنائی، حالا بخوانید تازه ترین گفتگوی او با خبرگزاری وابسته به سپاه "فارس" را درباره سقوط هواپیمای اوکرائینی:

«برخی در خصوص علت تاخیر در اعلام علت اصلی (فارسی اش سرش را بخورد، فعلا بحث مضمون است) حادثه هواپیمای اوکراینی عنوان  می کنند چرا زودتر اعلام نشد که اصابت موشک به این هواپیما باعث سقوط آن بوده است. به دلیل اینکه 4 گمانه دراین خصوص وجود داشت که باید آنها بررسی می شدند. نمی شد بدون حساب و کتاب چیزی را اعلام کنند. قطعیت یکی ا زاین گمانه ها باید اتفاق می افتاد.  اول اینکه موشکی که اصابت کرده مانند موشک های بزرگ و سنگین نبوده که هواپیما را ساقط کند بلکه موشک ریزی بوده که اصابت آن حتی برای خود خلبان احتمالا مشخص نبوده است. بنابراین اینکه واقعا بدانند موشک به هواپیمان اصابت کرده یا خیز نیاز به بررسی داشت!»

شورای نگهبان می خواهد مجلس آینده را با امثال ذوالنوری پر کند.

دروغگویانی که حتی در همین مصاحبه هم در دروغگوئی کم نیآورده است. همان روز حادثه اعلام شد که دلیل سقوط نقص فنی بوده و حالا ذوالنور می گوید 48 ساعت وقت لازم بود برای اعلام دلیل. وقتی مردم می گویند اگر حکومت بگوید ماست سفید است باور نمی توان کرد همین است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: