ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 2 بهمن

بوی گنَد تهران هم

از امور امنیتی و حکومتی است؟

 
 
 

 

 

شاید، یک روزی، یک دوره کامل از سخنان و ادعاها و لاف و گزاف ها و دروغ های عجیب مقامات جمهوری اسلامی به همراه لغات و اصطلاحاتی که به کار برده اند انتشار یابد که اگر این کار تحقیقی انجام گرفته و یا بگیرد، یکی از مستندترین کتاب ها برای تدوین تاریخ جمهوری اسلامی است. این کار بسیار سخت است، به آن دلیل که نمونه بسیار زیاد است و هر روز هم به این نمونه های اضافه می شود. برای نمونه، سه روز پیش سخنگوی قوه قضائیه گفت که انشاء الله پس از شکست ترامپ در انتخابات او را می آوریم تهران و محاکمه می کنیم! معلوم نیست که اگر قوه قضائیه تحت ریاست سید ابراهیم رئیسی دارای چنین توان و قدرتی شده، چرا همت نمی کند و از میان دهها نمونه کسانی که پول غارت و از ایران فرار کرده اند، حداقل همین خاوری که خیلی هم  خودی بوده و با 3 میلیارد دلار فرار کرده به کانادا به ایران بر نمی گرداند و محاکمه نمی کند؟ بگذریم که بالای 10 سال است که در "گِل" محاکمه بابک زنجانی پایشان گیر کرده!

نمونه دیگر: تهران را بوی گند برداشته است. هیچ مقامی بصورت قطعی نمی گوید این بوی گند از کجاست؟ منشاء آن چیست؟ روز گذشته معاون امور عمرانی استان تهران مدعی کشف مراکز بوی گند تهران شد و گفت: مجتمع پردازش پسماند آراد کوه، مجموعه دام گستر و فاضلاب شهری در جنوب تهران منبع بوی نامطبوع تهران هستند.

به فاصله 24 ساعت رسانه های داخلی نوشتند که آنچه آن معاون گفته قطعی نیست و چهار گزینه دیگر مطرح است که یکی از آنها که بیش از همه جدی و اصلی است: «تنش در لایه‌های زیر زمین ناشی از فعالیت گسل‌های تهران» .

بدین ترتیب، مسئله را از روی زمین بردند زیر زمین و شک نداشته باشید که چند روز دیگر دوباره می آورند روی زمین. واقعا مردمی که این بوی گنَد آزارشان میدهد حق ندارند بپرسند: شما که از اتاق خواب فعالان سیاسی و محیط زیستی و دانشجوئی و هر جلسه و گفتگوی دو نفره ای خبر دارید و در چهار گوشه تهران چاله و غار و تونل حفر کرده اید نمیدانید و نمی توانید بدانید منشاء این بوی گند کجاست و چیست؟ و یا میدانید اما مهر سکوت بر لب زده اید و بوی گند هم از اسرار حکومتی  است و اگر منشاء آن گفته شود باعث تشویق اذهان عمومی می شود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: