ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 12 بهمن

با سخنان افشاگرانه روحانی

آب به لانه مورچگان راه یافت

 
 
 

 

 

سخنان انتخاباتی روحانی در جمع استانداران و فرمانداران، به آبی تبدیل شد که در لانه مورچگان راه یافت. این سخنان خواب دو گروه باصطلاح اصولگرا و پایداری را سخت آشفته کرد، چنان که حالا نگران بر باد رفتن همه نقشه ها و طرح ها و نتیجه گیری از توطئه های 6 سال گذشته علیه روحانی و فلج کردن دولت او هستند. آنها همانگونه که روحانی در سخنانش گفت " از حالا خود را برنده انتخابات مجلس و تشکیل دهنده مجلس یکدست" میدانستند و همچنان میدانند و به همین دلیل سخنان روحانی برایشان سخت گران تمام شد. آنچنان گران که علاوه بر شورای نگهبان که آش مجلس یکدست را می خواهد سر بار بگذارد، پیاده نظام مصباح یزدی سخنان او در 25 دیماه علیه روحانی را رسانه ای کردند. مصباح یزدی در آن سخنرانی گفته بود:

«کسانی‌ در گوشه و کنار می‌گویند اگر با آمریکا آرام‌ تر رفتار کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم؛ پاسخ مودبانه اش این است که متأسفیم که شما آمریکا را نشناخته‌اید. این جواب مودبانه اش است؛ جواب صریح هم دارد اما بنده قصد ندارم تعبیر دیگری کنم. متأسفیم که شما با این‌که به آمریکا رفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با این‌که با آن‌ها همپیاله بوده‌اید و اکنون نیز آشکارا یا پنهان ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید. گرگ و میش هیچ‌گاه با هم دوست نخواهند شد.»

معلوم نیست چه تعبیر دیگری مصباح یزدی می خواست بکند که نکرد! فقط مستقیم  نگفت مامور و جاسوس انگلیس و امریکائی!

انگار لازمه امریکا شناسی سکونت موقت و یا طولانی در امریکاست و یا امریکا شناس کسی است که از حوزه علمیه قم بیرون نرفته باشد. مهم ترین مسائل در جمهوری اسلامی اینگونه مضحکه شده است.

اگر از سخنان افشاگرانه روحانی – بویژه اشاره او به اطلاعی که از اتاق های فکر مخفیانه آنها دارد- وحشت  نکرده بودند اینگونه همه جانبه و همآهنگ حمله به این سخنان را شروع نکرده بودند. از روزنامه "جوان" ارگان دفتر سیاسی سپاه و روزنامه کیهان که بلند گوی اطلاعات سپاه است تا امام جمعه ها و رهبران موتلفه اسلامی و بقیه !

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: