ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یادداشت علی ربیعی

همراهان ایرانی ترامپ

در داخل کشور چه کسانی اند؟

 
 
 

 

 

جنگی غیر مستقیم در باره نفوذ در نظام جمهوری اسلامی جریان دارد که یک سر آن اطلاعات سپاه است و سر دیگر آن دولت. هر دو انگشت اتهام نفوذ را به سوی یکدیگر دراز کرده اند. روز گذشته اطلاعات سپاه یک پادکست افشاگرانه از نهان خانه برخی سرشاخه های شبکه نفوذ منتشر کرد که گرداننده آن فردی بنام پورمسعود است.

بصورت همزمان، علی ربیعی سخنگوی دولت که از مدیران با سابقه وزارت اطلاعات است طی یادداشتی که در روزنامه ایران منتشر شد با اشاره به انتخاباتی که برای مجلس تدارک دیده اند گفت:

دیگر قابل انکار و قابل کتمان نیست که برخی جریان‌های داخلی به موازات دیواری که ترامپ برای حصر ایران و برای تبدیل ایران به یک جزیره درحال معماری آن است، ناخودآگاه تلاش می‌کنند همان پروژه دیوارچینی را ادامه دهند.هردو طرف با وجود همه تضادهای فی مابین می‌خواهند ایران را از جهان به یک جزیره تبعید کنند. وقتی قبل از انتخابات و قبل از اینکه رأیی به صندوق ریخته شود نام یک جریان و یک جناح خاص سنگینی له کننده‌ای در لیست تأیید شدگان دارد چگونه می‌توان این نامگزینی ماقبل انتخابات را به‌ نام «مر قانون» عرضه کرد و این گزینش لاجرم را در جامه‌ای از «نظارت» پوشاند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: