ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

باپوشاک "استوک"

بازار پوشاک شب عید را

امسال ترک ها قبضه می کنند

 
 

 

 

ایرانی ها نه تنها برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارند، بلکه با خرید خانه و یا تاسیس شرکت های تجاری می توانند کارت اقامت در آن کشور دریافت کنند. این دو امکان به کسانی که حتی سفر تفریحی به ترکیه می کنند این امکان را داده  تا در بازگشت از آن کشور پوشاک و برخی لوازم آرایشی را برای فروش به ایران بیاورند و خرج سفر خود را در آورند!

این تجارت آسان و کم دردسر و درعین حال بدون ممنوعیت قانونی موجب شده تا از هم اکنون پیش بینی شود که بازار لباس شب عید ایران را تولیدات ترکیه فتح کند. بویژه با لباس های استوک یک دلاری .

تولید کنندگان داخلی که نگران ناتوانی رقابت قیمت ها هستند می گویند امسال تولیدکنندگان نگران افزایش قیمت ارز و ممنوعیت واردات پوشاک هستند. در حال حاضر واردات پوشاک از مناطق آزاد بلامانع است، از طرف دیگر گمرکات هم در مناطق جنوبی کشور مستقر نیستند تا محدودیت ها را در ورود پوشاک به کشور اعمال کنند و به همین دلیل نگران از دست دادن بازار و فروش شب عید هستیم.

ترک ها هم به ما پیشنهاد  می کنند به صورت کیلویی اجناس "استوک" را بفروشند که این موضوع یک زنگ خطر برای تولید پوشاک در داخل کشور است. ترک ها اعلام کرده‌اند، 350 هزار تکه انواع کالاهای استوک را با قیمت 350 هزار دلار می فروشیم. این یعنی هر کالا یک دلار قیمت دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: