ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 15 بهمن

قایم موشک بازی آنهائی

که خود را فاتح مجلس آینده میدانند

 
 
 

 

 

در یک قایم موشک بازی انتخاباتی، طیف راست معروف به اصولگرا، پایداری، ولایتمدار و ... به چند دسته تقسیم شده اند تا مثلا رقابت انتخاباتی ایجاد کنند و مردم را هیجان زده و انتخاباتی!

حجت الاسلام آقا تهرانی که "گرین کارت" امریکا را در جیب دارد و دبیرکل جبهه پایداری مصباح یزدی است گفته لیست انتخاباتی جدا از بقیه اصولگراها میدهد! خود مصباح یزدی هم گفته که فکر نمی کرده اصولگرایان به او حمله کنند!

سخنگوی آقا تهرانی هم گفته از تعدد لیست های اصولگرا در انتخابات حمایت می کند و حتی آن را باعث افزایش شور انتخاباتی میداند.

همین جمله خود گویای "کم شوری" انتخابات و این تقسیم کار و انگیزه بازی موش و گربه ایست که برای "شور" راه انداخته اند. نیاز به این بازی ها برای فریب مردم نبود، اگر انتخابات تبدیل به انتصابات نبود و نشود و پس از انتخابات هم مافیاهای وابسته به قدرت علیه رای مردم و کارشکنی علیه منتخبان مردم بسیج نشوند و از منبرها نگویند: وضع بحرانی مملکت نه ناشی از کارشکنی ها و توطئه های ما بلکه "بدلیل انتخاب غلط خود مردم است!"

شاپور غلامرضا پهلوی، برادر ناتنی محمد رضا شاه محافظه کارترین و ترسو ترین فرزند رضا شاه بود. جمله ای از او به یادگار مانده که شنیدنی است. اوائل سال 57 زودتر از بقیه شال وکلاه کرد که از ایران برود. اطرافیان دلداری اش میدهند که این هم یک 15 خرداد دیگر است و تمام می شود. او پاسخ میدهد: «خیر! این تو بیمری از آن تو بمیری ها نیست»

این جمله او را برای شورای نگهبان و ترتیب دهندگان انتخابات فرمایشی، سرکوب کنندگان شورش و تظاهرات مردم و آنها که "قایم موشک" بازی انتخاباتی را راه چاره یافته اند باید تکرار کرد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: