ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علی مطهری و صادقی تائید شده اند؟

شایعه تائید صلاحیت

30 نماینده رد صلاحیت شده مجلس

 
 
 

 

 

روز گذشته و همزمان با سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی برای عده ای که بنام مردم آذربایجان شرقی به دیدار او برده شده بودند تا شرکت در انتخابات را وظیفه ملی، شرعی، مدنی، میهنی و ... اعلام کند، خبرهائی درباره تائید صلاحیت 30 تن از نمایندگان مجلس کنونی که رد صلاحیت شده بودند پخش شد که در راس آنها علی مطهری قرار دارد. سخنان رهبر جمهوری اسلامی به گونه ای بود که حتی غیرسیاسی ترین و کم اطلاع ترین افراد هم با شنیدن آن می فهمیدند او بشدت نگران شرکت بسیار کم مردم در انتخابات مجلس است. خلاصه ای از این سخنان را در همین شماره پیک نت می خوانید.

تاکنون شایعه تائید صلاحیت 30 نماینده مجلس در دقیقه 90 انتخاباتی نه رسما تکذیب و نه تائید شده است اما هیچ بعید نیست از بیم شرکت نکردن اکثریت مردم در انتخابات، امثال علی مطهری تائید صلاحیت شوند. اگر چنین شود، آراء نجومی امثال مطهری و صادقی و فاصله نجومی آنها با دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز خود یک پیروزی برای مردم است.

شایعات اینگونه است:

یک نماینده مجلس از تایید صلاحیت حدود ۳۰ نماینده فعلی مجلس خبر داد، اما منابعی در وزارت کشور گفته‌اند که تا این لحظه فهرست جدیدی به دست‌شان نرسیده است.

این نماینده به خبرگزاری ایسنا گفته است: براساس تماسی که با یک «مرجع مهم» داشته به او اعلام شده که صلاحیتش به همراه 29 نماینده دیگر برای دوره یازدهم مجلس تایید شده و به برخی از آن‌ها گفته شده به حوزه‌های انتخابیه خود بروند و منتظر ابلاغ رسمی تایید صلاحیت‌شان برای آغاز تبلیغات باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: