ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای مجلس خبرگان

مردم قم می توانند

یک شاهکار انتخاباتی بیافرینند

 
 
 

 

 

شیخ محمد یزدی رئیس سابق مجلس خبرگان در آخرین انتخابات این مجلس، با لیست30 نفره ای که هاشمی بدون نام او برای تهران اعلام کرد، با سر آمد به زمین و مجلس خبرگان و ریاست آن را باخت. از آن انتخابات تا انتخابات میاندوره ای که قراراست همزمان با انتخابات مجلس برگزار شود، هاشمی رفسنجانی استخر مرگ شد و حالا قرار است شیخ محمد یزدی به این مجلس بازگردد و صندلی ریاست آن را از احمد جنتی تحویل بگیرد. رهبر پس از پایان آن انتخابات گفته بود که مجلس خبرگان از سرمایه های بزرگی (شیخ محمد یزدی و آیت الله مصباح یزدی) محروم شد و حالا قراراست این دو سرمایه به مجلس بازگردانده شوند. بازگشتی که با زنده بودن هاشمی ممکن نبود.

شورای نگهبان همه نامزدهای انتخابات میاندوره ای خبرگان در قم را رد صلاحیت کرد جز یک طلبه جوان. این طلبه جوان هم دیروز اعلام انصراف کرد و حالا شیخ محمد یزدی در یک مسابقه تک اسبه به مجلس خبرگان باز میگردد. این طلبه که پورصدقی نام دارد دیروز گفت:

«انتخابات باید به گونه ای مدیریت شود که احترام به بزرگان و اخلاق در آن رعایت شود، بنده طلبه ای بیش نیستم...آیت الله یزدی استادِ استاد بنده محسوب می شود و بنده هیچوقت خود را رقیب آیت الله یزدی نمی دانم که بگویم می خواهم در برابر ایشان بایستم چرا که این کار را بی ادبی می دانم. مردم این را در نظر داشته باشند.»

اما شاهکار  است اگر مردم قم به همین طلبه رای بدهند و یزدی بازهم پشت در مجلس خبرگان بماند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: