ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مدیرمسئول روزنامه ج. اسلامی

خود را فریب ندهیم

مردم گرسنه شورش کردند!

 
 
 

 

 

روزنامه جمهوری اسلامی فعلا یگانه صدائی است که در برابر روزنامه هائی نظیر کیهان و وطن امروز و جوان و یک دوجین روزنامه  های کم فروش و پرادعا که بودجه های امنیتی ومحرمانه دارند ایستاده و سخن دیگری می گوید. مسیح مهاجری مدیرمسئول و سردبیر این روزنامه روز گذشته درباره انتخابات نوشت:

فعلا مجلس در هیچ جای امور نیست و مسابقه برای تصاحب مراحل بالاتر قدرت، مثل بیماری به جان بسیاری از افراد افتاده آنهم در مملکتی که بسیاری از مردمش نمی‌توانند هزینه درمان فرزندانشان را بپردازند. وامصیبتا اگر مسئولان از این‌ همه محرومیت مردم و جمع شدن ثروت در دست یک  اقلیت خبر نداشته باشند.

غفلت از حال و روز مردم، مختص امروز نیست. از روزی که ساختن بنا‌های عظیم و لوکس برای وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها، مدارس علمیه، مقابر و حرم‌ها شروع شد این غفلت هم شروع شد.

این مردم فقیر اگر به خیابان بریزند و به کسانی که در این مسابقه‌ها شرکت کرده‌اند اعتراض کنند و بپرسند چرا حق ما را خورده‌اید و به این مسابقه بی‌پایان ادامه می‌دهید، آیا نباید به آن‌ها حق داد؟!

در ماهشهر همین اتفاق افتاد، ولی ما فقط کسانی را می‌بینیم که بر موج اعتراضات مردمی سوار شدند و با فرمان گرفتن از دشمنان برای به آتش کشیدن تأسیسات پتروشیمی توطئه کردند. چرا آنهمه محرومیت را نمی‌بینیم؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: