ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از یک گزارش دریافتی

گروهبندی دانشجویان عدالتخواه

برای رسیدن به قدرت خیز برداشته!

 
 
 

 

 

بیت رهبری از مدتی پیش یک گروه سیاسی منتخب از میان بسیجی های دانشگاهی و یا فارغ التحصیلان دانشگاهی درست کرده بنام "دانشجویان عدالتخواه". این گروه خود را پیرو آقای خامنه ای میداند و یک سایتی هم درست کرده اند که مطالب سایت بیت رهبری را منعکس می کند. حدود چهار ماه پیش آقای خامنه ای در یک سخنرانی که برای همین جوانها کرد به آنها گفت که شماها باید دولت آینده را تشکیل بدهید.

این گروه تاکنون  نوک پیکان حمله اش متوجه دولت روحانی بود و از مطالبی که منتشر می کنند تا حدودی می توان حدس زد که نظر آنها روی سردار قالیباف است. حال یا برای انتخابات  مجلس و یا انتخابات ریاست جمهوری. با توجه به حمایتی که مجتبی خامنه ای از قالیباف می کند، باز هم میتوان حدس زد که این گروه باصطلاح عدالتخواه یک پل پیوند با او دارد.

آنها بلافاصله با اعلام سهمیه بندی بنزین علیه دولت و این تصمیم فعال شدند، شاید به این امید که دولت را سرنگون خواهند کرد، اما با حمایت رهبر از سهمیه بندی بنزین فیتیله هایشان را پائین کشیدند. آنها از سپاه و بنیادها دفاع می کنند. چهره های شاخص آنها عبارتند از وحید اشتری، مجید حسینی، امیر خراسانی. تلویزیون اینترنتی دارند و میزگرد و مصاحبه ترتیب میدهند و کافی است یکی دوبار این فیلم ها و میزگردها ومصاحبه را ببینید و بشنوید تا متوجه شوید بسیار سطحی و کم سوادند و نوع برخوردشان با مسائل جامعه بسیار شبیه احمدی نژاد است. انتقادهای بی مدرک و سند و متمرکز شدن روی سوژه هائی مانند شهرک لواسان بدون رفتن به عمق ماجرای ریشه دار تفاوت طبقاتی در جامعه و نقش سیستم اقتصادی و نهادها و رانت خواری ها و وابستگی ها به نهادهای قدرت مانند بیت رهبری و سپاه و ...

آنها را برای مجلس آینده و انتخابات ریاست جمهوری در آب نمک خوابانده اند تا حکومت چهره عوض کند اما به همان سبک و سیاق گذشته ادامه راه بدهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: