ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عوامفریبی دبیرکل امریکا دیده جبهه پایداری

از سه دسته گل رهبر

یکی به آقا مرتضی تهران رسید!

 
 
 

 

 

مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری است. جبهه ای که وابسته به مصباح یزدی است و برای تصاحب مجلس آینده خیز برداشته است. آقا تهرانی که چند سالی در امریکا هم بوده و در اواخر دولت احمدی نژاد به ایران بازگشت یک دوره هم نماینده مجلس شد. این طایفه که سعید جلیلی هم در جمع آنهاست، از نظر فکری با احمدی نژاد مو نمی زنند و همگی یک آبشخور دارند و آن  تفکر انجمن حجتیه است.

همانگونه که احمدی نژاد در سازمان ملل هاله نور دید و آن جنجال ها را برای عوامفریبی برپا کرد، آقا تهرانی هم از این عوامفریبی ها کم نمی کند. از جمله در مراسم ۹ دی که همان تظاهرات ساندیسی پس از کودتای 88 است، در مسجد امام صادق تهران گفته است خواب دیده و این خواب را چنین بیان کرده است:

من دروغ نمی‌گویم الا اینکه از دهنم در برود. ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم. ظهر رسیدیم و به همسرم گفتم برنامه‌ای است که می‌خواهم مطالعه کنم اما قبلش می‌خوابم و صدایم بزن، خواب دیدم رهبری آمدند و هفت گل رز بزرگ دست آقا بود. گفتند می‌دانید چیست گفتم نه گفت گل است که می‌خواهم جایزه به ولایتمدارترین‌ها بدهم و سومینش را به تو می‌دهم و آقا رفتند و من از خواب پریدم.»

لابد اولی را به مصباح یزدی داده که آقا تهرانی را دبیرکل جبهه اش کرده و دومی هم یا نصیب ابراهیم رئیسی شده و یا سعید جلیلی!

این عوامفریبی ها، چاره بحران کنونی کشور و حکومت است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: