ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش رسانه های روسیه

سلیمانی یک نظامی آگاه

و مسلط به فنون نظامی بود!

 
 
 

 

 

شبکه های خبری روسیه، دقیق ترین گزارش را به همراه عکس و فیلم از حمله موشکی به کاروان سردار سلیمانی و کشته شدن او منتشر کردند. آنها اعلام کردند که سفر سلیمانی به بغداد محرمانه نبود و از او در فرودگاه بغداد استقبال شده بود. در همین گزارش ها تاکید شد که وی یک نظامی آگاه و مسلط به فنون نظامی بود و نقش مهمی در مقابله با داعش در سوریه و عراق داشت و در میان مردم این دو کشور چهره ای مورد علاقه بود.

یکی از همکاران پیک نت در همین رابطه برای ما نوشته است:

شما اهمیت مانور نظامی ایران، روسیه و چین را که سلیمانی یکی از مشوقان و طراحان آن بود فراموش نکنید. او طرفدار پیوند استراتژیک میان سه کشور بود. او معتقد بود که ایران پس از پایان تحریم تسلیحاتی باید گام های مهمی درخرید تسلیحات از روسیه بردارد. روسیه نیز اعلام کرده که تحریم تسلیحاتی ایران دیگر باز نخواهد گشت.

اما، کشته شدن سردار سلیمانی نباید ایران را به دام تشنجاتی بکشاند که تحریم تسلیحاتی ایران ادامه یابد. زیرا ایران دارای توان جنگ کلاسیک نیست و این توان تنها در صورت دراختیار داشتن مدرن ترین تسلیحاتی نظامی امکان پذیر است.

امریکا با روی کار آمدن ترامپ استراتژی قطع پیوندهای ایران در منطقه را اعلام کرد و در همین راستا حرکت کرد و تا حدودی نیز تاکنون موفق بوده است. ایران نیازمند باز تعریف این پیوندهاست تا بتواند استراتژی ترامپ را دور بزند.

ایران نباید از تاثیر بی بدیل استفاده از امکانات سیاسی در سطح جهان از سازمان ملل گرفته تا اتحادیه اروپا غافل شود. ظریف توانائی کم نظیری را دراین عرصه دارد و باید از این توان استفاده حداکثری کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: