ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار غیر رسانه ای رهبر و امام جمعه ها

انتقاد رهبر از ادبیات

امام جمعه ها در سخنرانی هایشان

 
 
 

 

 

این خلاصه گزارشی است که سحام نیوز منتشر کرده است:

هفته گذشته برخی از ائمه جمعه سراسر کشور با آیت الله خامنه ای دیدار داشتند. در این دیدار که غیررسانه ای بوده آیت الله خامنه ای می گوید که قصد ندارد صحبت کند و می خواهد دیگران صحبت کنند و او شنونده باشد و از امامان جمعه می خواهد که آنان صحبت کنند.

یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه شهر اصفهان و مدیر حوزه علمیه آن شهر در ابتدای سخنرانی خود با انتقادی تند از طرح افزایش قیمت بنزین می گوید که این چه ماجرایی بود که انجام شد که یکدفعه قیمت بنزین را ۳هزار تومان کرده اند، که بعدا یارانه اش را به حساب مردم واریز کنند؛ این یک کار ملانصرالدینی بود !

پس از این جمله، رهبر ایران سخنان امام جمعه اصفهان را قطع کرده و با ناراحتی و سخنانی تند خطاب به وی و دیگر امامان جمعه می گوید که این چه ادبیاتی است که شما صحبت می کنید؟ همینگونه و با همین ادبیات هم برای مردم سخنرانی و تحلیل می کنید. سپس از طرح افزایش بنزین دفاع کرده و می گوید که این یک طرح کارشناسی و دقیق بوده و به این علت گرفته شده که مصرف بنزین و قاچاق آن بالا بود.

درهمین دیدار علم الهدی امام جمهه مشهد و امام جمعه کرج که هر دو از منتقدین تند طرح افزایش قیمت بنزین بوده اند، تا انتهای جلسه سکوت می کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: