ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امریکا میدانست و ایران میخواست امریکا بداند

موشک های ایران

حامل پیام خاتمه انتقام بودند!

 
 

 

 

ترامپ در سخنان روز گذشته خود درباره حمله موشکی ایران به پایگاه امریکا در عراق گفت که هیچ امریکائی دراین حمله کشته و مجروح نشده و تنها خسارات کمی به پایگاه وارد آمده است.

این سخنان مغایر جنجالی است که صدا و سیما و برخی رسانه های حکومتی از همان لحظات اول شلیک موشک به طرف عراق راه  انداختند و بلافاصله کشته را شمارش کرده و آن را حداقل 80 تن اعلام داشتند!

این نکته پنهان نیست که امریکا از طریق منابعی که اعلام نشده در جریان این حمله بوده و از قبل آمادگی لازم را با انتقال نیروهایش به نقاط دیگر و یا بردن به زیر زمین بوده است. می گویند دولت عراق از سوی ایران در جریان این حمله قرار داشته که اگر اینگونه باشد، طبیعی است که آن دولت به امریکا اطلاع داده و هدف از مطلع کردن دولت عراق هم در حقیقت همین بوده است. با توجه به اتحاد نظامی که بین ایران و روسیه وجود دارد، بسیارمحتمل است که قبل از حمله موشکی ایران روسیه را درجریان قرار داده و روسیه نیز به امریکا هشدار لازم را داده است. در اینصورت نیز ایران مایل به همین هشدار بوده است. بالاخره ایران باید یک عکس العملی در برابر ترور موشکی سلیمانی از خود نشان میداد و آبی بر حریقی که طرفداران جنگ در داخل کشور برپا کرده بودند می ریخت که ریخت.

بیان پایان ادامه حملات نظامی دو طرف هم از سوی رهبر جمهوری اسلامی و هم از سوی رئیس جمهور امریکا همه گمانه زنی های بالا را تائید می کند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: