ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روزنامه ج. اسلامی: علم الهدا، کداخدائی، ابوطالبی، طالب زاده و کوشکی

قوه قضائیه آنها را

تحت تعقیب قضائی قرار میدهد؟

 
 

 

 

مدیر مسئول و سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی، روز گذشته با اشاره به سخنان علم الهدا امام جمعه مشهد و کداخدائی پیشکار احمد جنتی در شورای نگهبان و پخش چند مصاحبه توهین آمیز و عجیب از صدا و سیما که بازتاب منفی وسیعی در جامعه داشت نوشت:

این پنج مطلب را هفته گذشته پنج نفر از بلندگوداران گفتند که در سطح وسیعی منتشر شد.
1- اگر این وضعیت را نمی‌خواهید، جمع کنید از این کشور بروید... (زینت ابوطالبی در صدا و سیما)

2- سقوط هواپیمای مسافری اوکراین، خواست خدا بود و...

3-- جلوی داعشی‌ها اگر گرفته نمی‌شد، حالا بر سر این خانم و دخترش بلا می‌آوردند و شاید بدشان هم نمی‌آمد!... (کوشکی در صدا و سیما)

4- سفیر انگلیس در تهران که در اجتماع ضد نظام شرکت کرده، باید تکه تکه شود...
5- رئیس‌جمهور به‌خاطر ردصلاحیت‌های گسترده، پیشگام پروژه ضدملی شده است...(کداخدائی سخنگوی احمد جنتی در شورای نگهبان)

این پنج نفر، خود را از طرفداران سینه‌چاک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند، به رسانه ملی هم دسترسی دارند و از حاشیه امن نیز برخوردارند. به همین دلیل وقتی چنین مطالب زشت و نادرست و دور از منطق را به زبان می‌آورند، کسی به آنها کاری ندارد درحالی که حتی اگر شاکی هم نداشته باشند، مدعی‌العموم باید با هدف حفاظت از منافع ملی و حقوق شهروندی، آنها را تحت تعقیب قانونی قرار دهد. رسانه ملی هم باید آنها را از استفاده از این امکان متعلق به بیت‌المال محروم کند و مسئولان بالاترشان باید با آنها به تناسب خلافی که مرتکب شده‌اند برخورد کنند.

دو نفر از 5 نفر که مرتکب گفتن این مطالب خلاف شده‌اند، در جایگاه‌هائی قرار دارند که هرچه بگویند و هرکاری انجام بدهند و برای معرّفی چهره انقلاب و نظام تاثیرگذاری زیادی دارند. این دو نفر،‌ یکی در مسند امامت جمعه است (علم الهدا) و دیگری عهده‌دار سخنگوئی شورای نگهبان(کدخدائی).»

حال باید دید سیدابراهیم رئیسی که مدعی قانون و قانمداری شده، جسارت برخورد با این 5 نفر را دارد و یا خود در راس مافیائی است که این 5 نفر نیز سخنگویان آن هستند.

(روزنامه جمهوری اسلامی نام نفر پنجم – طالب زاده- را ذکر نکرده)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: