ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 2 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای توجیه سرکوب مردم

با سخنان آب نکشیده رهبر

باد در غبغب رضا پهلوی افتاد

 
 
 

 

 

سخنان شتابزده، آب نکشیده و عجولانه رهبر جمهوری اسلامی برای توجیه سرکوب شورش مردم، که در آن خانواده پهلوی را نقش آفرین شورش معرفی کرد، عملا از رضاپهلوی شخصیتی ساخت که حالا تمام تلویزیون های فارسی زبان برای مصاحبه با او با یکدیگر رقابت می کنند. سئوال اول همه آنها هم اینست "پاسخ شما به آقای خامنه ای که شما را مسئول شورش مردم معرفی کرد چیست؟"

از آنجا که امام جمعه ها و فرماندهان سپاه نیز عادت دارند و شاید هم دستور دارند که سخنان ایشان را بلافاصله غرغره کنند، آنها نیز در تفسیر و تحلیل شورش اخیر و سرکوب آن همین استدلال رهبر جمهوری اسلامی را تکرار می کنند. تمام این اشتباهات، که معرفی کردن خانواده پهلوی بعنوان لیدر شورش مردم یکی از آنهاست، از آنجا ناشی می شود که هیچ بهانه و دستآویزی برای سرکوب مردم ندارند. ای بسا آنها که مشاور و تبلیغاتچی رهبرند، آگاهانه صابون رضا پهلوی را زیر پای ایشان انداختند!

البته رهبر مجاهدین خلق را هم با نام "منافقین" نخود این آش کرد که آن هم یک تبلیغ نخ نماست. مردم ایران هرگز برای فرار از مار به دامن افعی پناه نمی برند. از اسلام ولایتی به اسلام اشرفی (پایگاه مخوف اشرف مجاهدین خلق در عراق) پناه بردن حماقتی است که مردم هرگز مرتکب آن نخواهند شد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: