ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان آیت الله صانعی در قم

روحانیون غیر حکومتی

سرکوب مردم را محکوم می کنند

 
 
 

 

 

دادستان کل کشور روز گذشته مدعی شد:

«دشمن سرمایه‌ گذاری کرده که یک جریان فکری انحرافی در حوزه علمیه قم به وجود آورد. شاخه‌های آن را در جاهای دیگر و شهرستان‌ها می‌بینید که یک شاخه آن در عراق است. پایگاه این جریان انحرافی عمدتا در کربلا است.»

(یعنی آیت الله صانعی که فیلم سخنرانی او در درس خارج وی در حوزه علمیه قم را می بینید و می شنوید منحرف است و وابسته به جریان بقول دادستان انحرافی در عراق؟)

 

2- وزارت اطلاعات درباره ارسال فیلم های خبری مردم برای تلویزیون های خارج از کشور

وزارت اطلاعات کلیه تحرکات و ارتباطات تلویزیون ایران اینترنشنال  با عناصر داخل کشور را کنترل کرده و کسانی که مجری دستورات این شبکه تلویزیونی برای به آتش کشیدن اموال عمومی و شخصی مردم در استان های مختلف کشور بودند، شناسایی و دستگیر نموده است.

حکم توقیف کلیه اموال کارکنان و مرتبطین این تلویزیون در داخل کشور توسط قوه ی محترم قضائیه صادر کرد. کسانی که همکاری خود را با شبکه های ماهواره ای متوقف نمایند ، مشمول عفو و رافت قرار خواهند گرفت.»

اولا اعتراف به گرفتن گریبان خانواده کسانی که در آن تلویزیون و شبکه های دیگر کار می کنند در ایران، دوم ایجاد وحشت برای نفرستادن فیلم برای آن تلویزیون و وعده سر خرمن بخشش و عفو که معنایش همان عدم ارسال خبر و فیلم است. به خانواده کارکنان آن شبکه رحم نکرده اند، آنوقت به کسانی که فیلم و خبر برای آن شبکه بفرستند رافت اسلامی می کنند!

 همه این توپ های خالی که در کرده و می کنند در چارچوب همان نکاتی است که در بالا برای جلوگیری از یک شورش دیگر و تحمیل سانسور حتی به رسانه های خارج از کشور است. اوباش حکومتی که آن تخریب ها و آتش سوزی ها را ایجاد کردند از تلویزیون های فارسی  زبان خارج از کشور درس گرفته بودند و یا در پادگان ها به آنها آموزش داده شده بود؟

شورش و نارضائی مردم آنقدر وسیع است و آگاهی مردم آنقدر زیاد که به این نوع بازی های حکومتی پوزخند خشم می زنند. چنان که به سخنرانی رهبر در تمجید از تظاهرات حکومتی علیه شورش مردم!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 1 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: