ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ناوهای جنگی در خلیج فارس جمع می شوند

ضربه سهمگین نظامی به ایران

با بی تفاوتی مردم روبرو میشود؟

 
 
 

 

 

یک روزنامه ژاپنی اعلام کرد این کشور مایل است یک ناوشکن و یک هواپیمای شناسایی به خلیج فارس اعزام کند. کشوری که با اقتصاد شکوفا و تکنولوژی خود با جهان سخن می گفت، حالا زبان دیگری را هم به خدمت گرفته است و این یعنی: حتی ژاپن هم خود را آماده رویدادهای نظامی مهمی در خلیج فارس می کند.

همزمان با این خبر، اعلام شد که ناو "ابراهام لینکلن" امریکا نیز وارد خلیج فارس شد. این خبر نیز همزمان با سخنان از همیشه تند تر ترامپ علیه ایران اعلام شد.

سخن گفتن با مردم به زبان گلوله و سرکوب از سوی حکومت در ایران و انتشار واژگونه خبرهای شورش مردم گرسنه علیه گرانی و فساد حکومتی و دهن کجی رهبر جمهوری اسلامی به اکثریت مردم ایران با اتکاء به اجتماع فرمایشی و حکومتی علیه جنبش اعتراضی مردم، همگی دست به دست هم داده تا وسوسه یک ضربه نظامی هولناک به تاسیسات  نظامی و اتمی ایران در دستور امریکا قرار گیرد. با همین انگیزه امریکا در تلاش تشکیل یک جبهه از متحدان اروپائی خود برای ضربه نظامی به ایران است. نخست وزیر اسرائیل نیز شتابزده خود را به امریکا رسانده تا اطلاعات محرمانه ای که از ایران دارد را در اختیار ترامپ بگذارد. دور از ذهن نیست که در مرکز این اطلاعات "نارضائی وسیع مردم، سقوط وسیع پایگاه حکومت و بی اعتمادی به حکومت" قرار دارد. و این یعنی زمینه داخلی یک حمله سنگین به ایران فراهم است. ضربه ای که امیدوارند مردم ایران بدلیل خشمی که نسبت به حکومت دارند نسبت به آن بی تفاوت بمانند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: