ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 13 آذر

آینه دوران شاه را

بگیرید جلوی رهبر ج. اسلامی

 
 
 

 

 

تازه ترین سخنان رهبر جمهوری اسلامی بعنوان رهنمود به شورای نگهبان برای انتخابات مجلس آینده نشان میدهد که او حتی باندازه شاه هم تاب و تحمل کوچکترین انتقاد و اعتراضی را ندارد. در بخشی از این سخنان وی نماینده ای را که در مجلس گفته "ما 20 سال به مردم دروغ گفتیم" نفوذی دشمن می داند که علیه نظام حرف زده و به امریکا بهانه داده است! این درحالی است که نه تنها در مجلس به مردم دروغ گفته شده، نه تنها در نماز جمعه ها به مردم دروغ گفته شده، بلکه خود او در راس همه آنهائی است که به مردم دروغ گفته اند. آخرین دروغ او درباره همین شورش اعتراضی مردم است که آن را کار سلطنت طلب ها و مجاهدین خلق دانست تا سرکوب خونین مردم را توجیه کند. روز گذشته دادستان تهران مدعی شد که کسانی که اسمشان بعنوان قربانیان شورش اخیر اعلام شده همه زنده اند. از این دروغ بزرگتر؟ لیست کشته شدگان را اعلام نمی کنند و مدام مدعی اند که بسیجی ها را مردم کشته اند. دروغ از این سخیف تر؟ روزنامه کیهان هر روز مشتی دروغ و اتهام منتشر می کند؛ دروغنامه ای از این منفور تر؟

ضمیمه فیلم سخنرانی رهبر که می شنوید، عکسی از نشریه توفیق را منتشر کرده ایم که عبرت آموز است. این عکس و طنز آن مربوط به مجلس شاهنشاهی اواخر دهه 1340 است. نماینده مجلس از ایرانشهر جرات می کند و مانند نماینده مجلس کنونی که رهبر او را نفوذی معرفی کرده می گوید: "من 3 سال است به مردم دروغ می گویم" و توفیق نوشت: "راستگو ترین نماینده مجلس!"

شاه او را نفوذی اعلام نکرد، اما به حرف او و امثال او نیز اعتنائی نکرد. آنقدر اعتناء نکرد تا در سال 57 میلیونها نفر در خیابانها گفتند "مرگ بر شاه!"

ایکاش یکی از آنها که در بیت رهبری رفت و آمد دارد کتاب "توفیق" که درایران منتشر شده را برای وی ببرد و صفحه 148 آن را باز کند ومقابل وی بگذارد. بلکه خود را در آینه ببیند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: