ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عقل اقتصادی ابراهیم رئیسی که تمرین رهبری میکند

هرسال باید بنزین را گران

و حقوق ها را اضافه می کردیم!

 
 
 

 

 

ابراهیم رئیسی که قوه قضائیه را رها کرده و فعلا بدنبال سفرهای تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری و یا قائم مقام رهبر شدن است تا بعدا رهبر شود، در تازه ترین سفرش راهی اصفهان شد. به خیلی مراکز سر زد، از جمله مراکز فعالیت اتمی. به حوزه علمیه اصفهان هم رفت و در آنجا برای طلاب سخنرانی کرد و در باره هدف از انقلاب 57 از قول آیت الله خمینی یک نقل قول جعلی کرد و گفت:

"تمام تلاش امام از روز نخست، برافراشتن پرچم دین بود". چه کنیم که عدالت برقرار شود؟ کارهای بسیاری در این ۴۰ سال شده، اما باید ببینیم چه باید می کردیم که تاکنون انجام نشده است.

امروز دشمن در مسائل سیاسی و اقتصادی به دنبال آن است که تنها راه نجات، کوتاه آمدن از مواضع و مذاکره است.

رئیسی درباره سهمیه بندی بنزین نیز از زیر بار قبول مسئولیت شانه خالی کرد و گفت:

«چند سال وظیفه کنترل قیمت بنزین همراه با افزایش حقوق انجام نشد، اگر دولت سر جای خود این کار را انجام داده بود، مشکلی به وجود نمی‌آمد. هر سال با افزایش حقوق باید قیمت سوخت هم افزایش می‌یافت.» عقل اقتصادی او همین اندازه است که خواندید. هر سال بنزین را گران کنیم و هر سال حقوق ها را اضافه کنیم!

رئیسی در باره جلسه سران سه قوه که در آن سهمیه بندی تصویب شد نیز گفت: «در شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه از ناحیه دولت پیشنهاد مطرح شد، بنده گفتم این موضوع ربطی به جلسه سران ندارد، چرا که قانون داریم و وظیفه دولت است. 2-3 بار مخالفت کردم، منتها دولت می‌گفت از باب هماهنگی این کار انجام می‌شود.» دراینجا هم کاملا معلوم می شود که رئیسی سعی داشته دولت را بیاندازد جلو تا همه کاسه کوزه های سهمیه بندی بنزین که دستور مستقیم خود رهبر بود بر سر آن بشکند که روحانی زیرکی کرده و گفته خیر، دستور رهبر است و هر سه قوه باید تصمیم بگیرند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: