ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انتقاد عضو شورای نظارت بر صدا و سیما

"سیما" برای تلویزیون های خارج

گزارشگر و مجری تولید می کند!

 
 
 

 

 

حسام‌الدین آشنا نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر صدا و سیماست، اما صدا و سیما از نظارت دولتی و مجلسی خارج است و از جمله نهادهای غیر پاسخگوی بیت رهبری است و گفته می شود ریاست اصلی صدا و سیما با مجتبی خامنه ایست.

حالا حسام الدین آشنا با اشاره به تصفیه هائی که در صدا و سیما می شود و گزارشگران با تجربه را عملا به طرف تلویزیون های فارسی زبان خارج مثل بی بی سی، ایران اینترنشنال، صدا امریکا و من و تو پاسخ میدهند نوشت:

برنامه "هت‌تریک" مزدک میرزایی در تلویزیون "ایران اینترنشنال" با توجه به خلا ایجاد شده در شبکه سه سیما، می‌تواند مخاطبی گسترده جذب کند.

برنامه ۹۰، سال‌ها هیچ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبانی توان رقابت با آن را نداشت اما در اسفندماه ۱۳۹۷ با بی‌تدبیری مدیران سازمان صداوسیما، بدون ارائه هیچ ادله مشخصی، بهترین برنامه تلویزیون از نگاه داوران جشنواره جام جم و بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مخاطبان، تعطیل شد و یکی از بهترین برنامه‌سازان و مجریان تلویزیون خانه‌نشین شد. در حال حاضر عادل فردوسی‌پور نه تنها اجازه اجرای زنده در هیچ یک از شبکه‌های تلویزیون را ندارد و حتی گزارش بازی‌های فوتبال نیز از او گرفته شده است، بلکه شواهد متعددی نشان می‌دهد که امکان اجرای زنده وی در آی‌پی‌تی‌وی‌ها و فضای مجازی نیز به‌صورت غیررسمی ممنوع شده است. با افت کیفی گزارشگری فوتبال در شبکه سه و شبکه ورزش، ناموفق بودن برنامه «فوتبال برتر» و آغاز یک برنامه آلترناتیو در شبکه‌ ایران اینترنشنال، باید بار دیگر موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه نود را در دستور کار شورای نظارت بر سازمان صداوسیما قرار گیرد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: