ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 آذر

دستور دولت سایه به سیما

برای پخش خبر استعفای روحانی 
 
 

 

 

شب گذشته، سیمای جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشت و شایعه ای که فرماندهان صدا و سیما ساخته و برخی امام جمعه ها به آن پر و بال داده بودند را با یک ترفند مضحک پخش کرد. شایعه استعفای روحانی!

این باصطلاح اطلاع رسانی سیمای جمهوری اسلامی ساعت 20 اینگونه منتشر شد:

«پیشنهاد استعفای روحانی و سرپرستی جهانگیری از طرف اصلاح طلبان ارائه شده است.»

درست همان شیوه ای که درباره قتل های زنجیره ای به کار بردند و در این بوق ناهنجار دمیدند که قتل ها کار اصلاح طلبان بود. همه این مسائل با هم در ارتباط اند و توسط یک مرکز قدرت هدایت می شود.

آن که این خبر را دراختیار سیما گذاشت تا پخش کند، هدفش تضعیف موقعیت روحانی در آستانه سفر به ژاپن است. این سفر قرار است 29 آذر (3 روز دیگر) انجام شود و گفته می شود "حل مشکلات با امریکا" در مرکز هدف از این سفر قرار دارد. سیما که از دولت سایه (دو سکان این دولت رئیسی و علم الهدا هستند) دستور می گیرد، همین خبر را بصورت زیر نویس شبکه خبر در چند نوبت تکرار کرد

حتی اگر هیچ نشانه ای از هدف سفر روحانی به ژاپن در دست نبود، همین شتاب و عجله سیما و دولت سایه برای تضعیف روحانی در سفر به ژاپن کافی بود تا حدس زده شود، پشت صحنه چه جنجالی برپاست. آنها که می خواهند آجر از زیرپای روحانی بکشند، می دانند که مذاکره با امریکا قطعی است، اما نباید بدست روحانی این گره باز شود و تحریم ها نیز متوقف شود و گشایش اقتصادی در جامعه بوجود آمده و از خشم و ناامیدی کنونی مردم کاسته شود. بویژه که گفته می شود در بدنه سپاه و بخشی از فرماندهان پس از جنگ سپاه موقعیت روحانی در حال تقویت است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: