ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت اول آبان

7 ساعت گفتگوی محرمانه

پوتین و اردوغان در خانه پوتین

 
 
 

 

دیدار طولانی و محرمانه پوتین و اردوغان، روسای جمهور روسیه و ترکیه، مهمترین خبر روز منطقه و تا حدود زیادی "جهان" بود. این دیدار و آنچه میان دو رئیس جمهور گذشت برای ایران نیز بسیار مهم بود. چنان که برای دولت سوریه و شخص بشار اسد. امریکا نیز در تب و تاب اطلاع یافتن از مذاکرات پنهان پوتین و اردوغان ، شتابزده اعلام کرد که برخی واحدهای نظامی امریکا در سوریه می مانند و برای دلجوئی از کردهای سوریه نیز گفت که به اردوغان اجازه شکستن آتش بس را نمیدهد. سخنان و وعدهائی که از دهان ترامپ و وزیر خارجه اش اعلام شد و حامل وعدهائی بود که دیگر نه تنها کردهای سوریه بلکه جهان روی آنها حساب نمی کند.

این عکس نادر از عکسهائی است که از دیدار و مذاکره پوتین و اردوغان بدست آمده است. اردوغان ساعت یک بعد از ظهر به سوچی رسید و پس از مراسم رسمی و کوتاه و سرپائی، مطابق آنچه که پوتین سازماندهی کرده بود، هر دو رئیس جمهور برای گفتگو به خانه زمستانی پوتین در سوچی رفتند. خانه ای باحتمال بسیار چنان عایق بندی شده که به هیچ طریق نتوان آنچه در آن گفته می شود را شنود کرد. حتی با دقیق ترین و پیشرفته ترین تکنیک  های ماهواره ای.

در این دیدار دو  نفره، حتی اجازه حضور مترجم اردوغان را هم ندادند و تنها پوتين، اردوغان و مترجم مسلط به زبان ترکی پوتين حضور داشتند. آنها نزدیک به هفت ساعت در یکی از اتاق های این خانه با هم گفتگو کردند که شاید اشاراتی در لابلای کنفرانس خبری پوتین و اردوغان به برخی نکات حاصل از نتایج گفتگو شد که آن را درهمین شماره پیک نت می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 اکتبر

 
 

اشتراک گذاری: