ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیانیه حشدالشعبی

خروج  ایران از عراق

از شعارهای معترضان عراقی است

 
 
 

 

 

حشد الشعبی عراق در بیانیه ای رسما اعتراف کرد که در تظاهرات اعتراضی مردم عراق شاهد شعارها و پلاکاردهائی علیه ایران و توهین به مقامات جمهوری اسلامی (رهبر جمهوری اسلامی) هستیم که درد آور است و نباید نسبت به آن سکوت کرد.

در بیانیه ادعا شده که اکثریت مردم عراق مخالف این اهانت ها هستند و آن را نمی پذیرند زیرا این رسم قدرشناسی نیست و این رفتارها کاملا از جامعه عراق به دور است. همه می دانند که رهبر معظم انقلاب ایران به محض حمله گروه تروریستی داعش به عراق دستور گشودن انبارهای مهمات خود را به روی ملت عراق داد و سردار سلیمانی در خطوط مقدم جبهه به نیروهای عراقی کمک می کرد.

ما از سکوت احزاب، شخصیت ها و علماء و فضلا نسبت به این اهانت ابراز تاسف میکنیم. همانها که برای هر امر خرد و کلانی موضع گیری می کنند . ما همچنین از سکوت دولت و وزارت امور خارجه عراق در برابر این اهانت ها تعجب کرده و سئوال می کنیم که اگر این اهانت ها به یکی از رهبران کشورهای عربی از جمله حاشیه نشین های خلیج فارس می شد سکوت می کردید؟ عده قلیلی که خواهان خروج ایران از عراق هستند و به ایران اهانت می کنند بهتر است صدای خود را برای بیرون کردن نیروهای آمریکایی بلند کنند.

(این گزارش که ما آنرا خلاصه کرده و از تفسیرهای منطبق با سیاست های تبلیغاتی جمهوری اسلامی جدا ساخته ایم توسط خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" منتشر شده است)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 نوامبر

 
 

اشتراک گذاری: