ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آخر خط غنی سازی کجاست؟

یک میز گرد با شرکت

امام جمعه ها و کارشناسان دیدنی است

 
 
 

 

 

کم اطلاع ترین و بی خبر ترین و اغلب پیرترین روحانیون امام جمعه شده اند. از جمله در تهران. آنها درباره هر مسئله ای اظهار نظر می کنند و البته علیه دولت و از موضع نظرات ارتجاعی پیرامون مسائل اجتماعی.

از جمله این امام جمعه ها، حجت الاسلام صدیقی است که بعد از آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی که در آن توصیه کرد زندانیان کودتای 88 را آزاد کنید و ماجرا را کش ندهید که پایانی ندارد و به ضرر نظام است، این حجت الاسلام را از شمیران آوردند و کردند جانشین هاشمی!

ایشان روز گذشته در خطبه سیاسی اش گفت:

 هنوز عده‌ای پیگیر تصویب لوایح مرتبط باFATF هستند و گاهی هم دروغ می‌گویند. گفتند در جلسه سران قوا توافق شده است و آن را به بیت رهبری مرتبط کردند که بعد هم تکذیب شد. آیا برجام کافی نبود که آقایان می‌خواهند مضیقه‌های بیشتری را به ملّت تحمیل کنند؟»

اولا ایشان شده زبان رهبر و از قول وی سخنان جهانگیری و شخص روحانی را تکذیب کرده و آنها را دروغگو خطاب کرده. بسیار خب، مگر رهبر زبان ندارد که خودش تکذیب کند؟ ایشان که بی وقفه در هر زمینه ای جز مسائل اصلی که مردم با آنها دست به گریبانند سخنرانی می کند.

دوم، چرا سیما یک میز گرد از این امام جمعه ها با حضور چند کارشناس مسائلی که در خطبه های نماز جمعه مطرح می کنند تشکیل نمیدهد تا معلوم شود این  آقایان چقدر از اوضاع جهانی و شرایط داخلی مملکت و نظرات مردم واقعی ایران دور هستند. مثلا درباره مزایای مردمی عدم پیوستن به فاتف و ضررهای عدم پیوستن به فاتف یک میز گرد بگذارند با شرکت همین حجت الاسلام صدیقی و یا احمد خاتمی و یا علم الهدا و بقیه این طیف تا معلوم شود چقدر میدانند، چقدر راست می گویند و چقدر سنگ مردم و باندهای قدرت را به سینه می زنند.

یک میز گرد دیگر هم بگذارند درباره برجام با این سئوال که اصلا برجام را بقول رهبر ریز ریز هم کردید، شورای امنیت سازمان ملل هم گریبانتان را نگرفت، غنی سازی را هم پیش رفتید و آب سنگین اراک را تولید کردید. بعدش چی؟ بمب اتم می خواهید تولید کنید؟ این را پاسخ بدهید تا ملت بدانند ته حرف شما چیست؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: