ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مهر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خیابان ملاصدرا و سید خندان

کیف گیری در خیابانها

با تهدید و حتی شلیک گلوله!

 
 
 

 

 

کیف دزدی و جیب بری در تهران بتدریج از یک کار لحظه ای و پنهانی خارج شده و با استفاده از سلاح گرم تبدیل به یک اقدام علنی شده است.

دو نمونه را از روی شکایت به پلیس تنظیم کرده ایم:

1- حوالی ساعت 11 شب من و همسرم در حال پیاده شدن از اتومبیل خود بودیم که جوانی حدوداً ۳۰ ساله با تهدید سلاح گرم کیف دستی‌ام را کشید. همسرم به سرعت کیف را به داخل اتومبیل انداخت و مانع از سرقت آن شد. سارق که از این کار همسرم عصبانی شده بود یک تیر به سمت او شلیک کرد که گلوله به قسمت راست سینه او خورد. سارق پس از تیراندازی با یک اتومبیل پژو ۴۰۵ مشکی از محل متواری شد.

2- زن جوان: در محدوده سیدخندان در حال پیاده شدن از اتومبیلم بود که مرد جوانی با تهدید سلاح کمری کیف دستی‌ام را خواست بگیرد. کمی مقاومت کردم اما او یک تیر هوائی شلیک کرد. از ترس جانم کیف را که حدود 15 میلیون تومان پول در آن بود را به او دادم .

پلیس اتومبیل پژو سارق خیابان ملاصدرا را یافت. داخل آن یک قبضه سلاح گرم به همراه خشاب و هفت فشنگ جنگی و دو عدد پوکه، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل گوشی تلفن جوان سارق در گلشهر کرج دستگیر شد. او در بازجوئی هایش گفت که پنج ماه است با همین شیوه از رهگذران سرقت و زورگیری می‌کند و تا کنون مرتکب ۳۰ فقره سرقت از رهگذران شده‌است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: