ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 مهر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جامعه روحانیت جان تازه میگیرد؟

بازگشت عافلگیرانه

ناطق نوری به صحنه سیاسی

 
 
 

 

 

علی اکبرناطق نوری، پس از سالها قهر و اعتراض و دوری، روز گذشته در جلسه جامعه روحانیت مبارز ظاهر شد. تشکل از اعتبار افتاده ای که شاید ناطق نوری به آن بازگشته تا بلکه برای انتخابات مجلس بتواند آن را هویت تازه ای ببخشد و فعال کند. این حضور را می توان تدارک مقابله با دارو دسته مصباح یزدی با نام "جبهه پایداری" که تحت تاثیرمستقیم حجتیه است قلمداد کرد که در تدارک قبضه مجلس و سپس روی کار آوردن یک احمدی نژاد جدید بعنوان رئیس جمهور دست نشانده خود است. بخشی از حملاتی که به علی لاریجانی تشدید شده نیز ناشی از همین خیز است و استخر مرگ شدن هاشمی نیز پیش درآمد این خیز برای قبضه کامل قدرت در جمهوری اسلامی بود. روز گذشته حجت الاسلام منتجب نیا به همین مسئله اشاره کرده و گفت که مخالفت های این "جریان" با روحانی و علی لاریجانی اصل ماجرا نیست، آنها بدنبال قبضه کامل حکومت اند.

با آگاهی از این وضع است که بازگشت ناطق نوری به جامعه روحانیت مبارز اهمیت پیدا می کند. آنقدر که بلافاصله مصباحی مقدم سخنگوی این جامعه گفت:

اعضای جامعه از حضور آقای ناطق نوری در جلسه امروز جامعه روحانیت مبارز، خوشحال شدند و گفتند «یار امام خوش آمد»

آیا ناطق نوری بموجب تصمیم شخصی به جامعه روحانیت بازگشت؟ بازگشتی که در تمام سالهای گذشته علیرغم مراجعه بسیاری از اعضا و بزرگان این جامعه حاضر به قبول آن نشده بود. اگر پاسخ منفی باشد، آنگاه باید نوعی همگرائی با روحانی و شخص علی خامنه ای مطرح باشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اکتبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: