ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مهر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مقامات دلیل آنرا میدانند اما به روی خود نمی آورند

اجاره یکساعته آپارتمان

در تهران، در بورس است! 
 
 

 

 

چه کسی نمیداند آپارتمان را یکساعته و یا یک روزه برای چه هدفی اجاره می کنند؟ همه میدانند، از جمله معاملات املاکی ها و رئیس پلیس و امام جمعه ها و بقیه! آن که نمیداند شاید خواجه حافظ شیرازی باشد!

رئیس پلیس تهران دراین باره دیروز گفت: تنها مرجع و مرکز قانونی برای اجاره دادن املاک به صورت ساعتی، روزانه و سالیانه خود اتحادیه املاک است.

اتحادیه صنف مشاوران املاک می‌گوید که دفاتر املاک را از انعقاد قرارداد خانه‌های ساعتی و روزانه منع کرده و مشاوران فقط اجازه دارند قرارداد‌های یک ساله و شش ماهه امضا کنند. با این حال مالکان این نوع آپارتمان‌ها در فضای مجازی حضور دارند. یک آپارتمان مبله ۱۱۸ متری با حیاط دربست در محله پونک به قیمت روزانه ۴۸۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. در نواب نرخ اجاره روزانه یک واحد دو خوابه ۶۵ متری ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. در پاسداران یک واحد ۵۰ متری با قیمت ۲۵۰ هزار تومان به صورت روزانه اجاره داده می‌شود. در میدان ولیعصر هم اجاره یک سوئیت ۴۰ متری بدون اتاق با فرش و یخچال و گاز و کلیه لوازم منزل ۱۷۰ هزار تومان در روز است. برای اجاره یکساعته و یک روزه فقط کارت شناسایی کافی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 اکتبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: