ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به مصاحبه وزیر اطلاعات

جاسوس های نفوذی

با شعارهای داغ درنهادها نفوذ کردند 
 
 
 
 

 

وقتی اعتماد مردم به اخبار و گفته های حکومتی فرو می ریزد، مردم حتی به مطالبی که اعلام می شود و ممکن است واقعیت هم داشته باشند باور ندارند. این وضعی است که اکنون چند سالی است بسرعت در ایران گسترش یافته است. مردم آنقدر دروغ و ادعا و بقول معروف "خالی بندی" شنیده اند که دیگر واقعیت ها را هم اگر بیان شود نمی پذیرند. اعتراف گیری ها، ادعاهای عجیب درباره سربازان امام زمان، آمارهای دروغ، ظاهرسازی های مذهبی کسانی در حکومت که چشم همدیگر را می خواهند درآورند اما دست به سینه و ارادت در مجالس ترحیم پدر و مادر یکدیگر شرکت می کنند  و ... سهم بزرگی در این بی اعتمادی داشته است.

اینها را داشته باشید تا به سخنان روز گذشته وزیر اطلاعات در برنامه گفتگوی ویژه خبری برسیم که مدعی شد:

«در هیچ زمانی مانند سال‌های اخیر، تقرب و نزدیکی به دشمن را به عناصر خودی نداشتیم، در جاهایی جاسوس کشف کردیم که وقتی گزارش آن را به مسئولان دادیم دچار شگفتی شدند. افرادی که نفوذ می‌کنند معمولا داغ‌ترین شعارهای حکومت را می‌دهند، خیلی زود دیگران را متهم می‌کنند پیش از اینکه خودشان در معرض کوچکترین توهم و شبهه‌ای قرار گیرند. پیدا کردن عوامل نفوذی بسیار مشکل‌تر از جاسوسان است نفوذی‌ها در راستای دفاع از نظام مسائلی را مطرح می‌کنند که به باورهای مردم آسیب می‌زند

این همه ادعا جمله بگفتی اسم و رسمش را هم بگو! آن نفوذی ها در کدام نهادها راه یافته بودند، چه کسانی بودند؟ وقتی یک ادعای کلی بدون مشخصات می کنید، به بی باوری و بی اعتمادی مردم دامن میزنید و این همان است که در بالا به آن اشاره شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: