ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کنفرانس خبری مضحک سخنگوی قوه قضائیه

چرا اسم خاتمی را می آورید

و او را نقل مجالس می کنید؟

 
 
 
 
 

 

قوه قضائیه همچنان مثل دیگ رنگ رنگریزی است که وقتی یک رنگی در آن است هر مدل و هر رنگ  لباسی را که در آن بیاندازید به یک رنگ واحد در می آید.

این حکایت سخنگوی جدید قوه قضائیه است که بتدریج به مضحکه خبرنگاران در کنفرانس های خبری تبدیل شده است. بدتر از محسنی اژه ای.

دیروز خبرنگاران از او درباره دلیل حصر خبری و تصویری محمد خاتمی سئوال کردند. بخوانید پاسخ خنده دار او را:

«ما 82 میلیون ایرانی و بیشتر داریم ولی قرار است برخی نامها نقل مجالس باشد. باید سئوال از منابع آن یعنی شورای عالی امنیت ملی و دادسرای ویژه روحانیت پرسیده شود نه این که به بهانه سئوال بخواهیم نام افراد را مجددا اعلام کنیم.»

یعنی به بهانه سئوال اسم خاتمی را مطرح نکنید و او هم یکنفر مثل 82 میلیون ایرانی دیگر است. مگر نام بردن از 82 میلیون هزینه دارد که از خاتمی نام  بردن هزینه دارد؟ و اگر او به لفظ و تعبیر سخنگوی قوه قضائیه یکنفر مثل 82 میلیون است چرا دادگاه ویژه روحانیت و شورای عالی امنیت ملی درباره نام بردن از او باید تصمیم بگیرد؟ این چه یکنفری است که از ترس انتشار لیست انتخاباتی از جانب او، وی را حصر خبری و تصویری کرده اید؟ خود را مسخره می کنند، مردم را نمی توانند مسخره کنند.

حالا بخوانید خبری که روز گذشته درباره ملاقات فراکسیون امید مجلس با محمد خاتمی (که نباید اسمش نقل مجالس باشد و یکنفر مثل 82 میلیون ایرانی است!)

 

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز درباره جلسه هم اندیشی با اعضای هیأت رئیسه فراکسیون امید و رئیس دولت اصلاحات (محمد خاتمی) اطلاعیه ای صادر کرد و در آن نوشت:

« آقای عارف و سایر اعضای هیأت رئیسه گزارشی از اقدامات و خدمات مجلس دهم خصوصا فراکسیون امید ارائه کردند و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی با تأکید بر اهمیت و جایگاه بی بدیل مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) بر ضرورت اطلاع رسانی از عملکرد و خدمات فراکسیون امید به مردم و نیز استفاده حداکثری از مدت باقیمانده دوره کنونی مجلس برای رفع مشکلات کشور و مردم تأکید کردند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: