ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با عباس عبدی

احتمال دیدار ترامپ و روحانی

درحاشیه اجلاس سازمان ملل

 
 
 
 
 

 

مصاحبه عباس عبدی تحلیلگر سیاسی ایران با "نامه نیوز" در تهران:

- «بعد از طرح احتمال دیدار ترامپ و روحانی در نیویورک، واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای سیاسی مطرح شد، اما به نظر رسید این بار منتقدان دولت به شکل دیگری با حسن روحانی و محمدجواد ظریف مواجه شدند. دلیل این اتفاق چیست؟» 

عبدی: سه دلیل می‌تواند داشته باشد، نخست اینکه فکر می‌کنند این طور رفتارها اثر معکوس دارد و به خصوص در شرایط کنونی ممکن است به نفع روحانی و دولت بشود.

دوم آنکه امکان دارد خودشان هم کم‌کم دل و دماغ این کارها را از دست دادند و تمایلی به این کارها ندارند.

سوم آنکه آنها فکر می‌کنند یا به آنها اطلاع داده اند یا تحلیل‌شان به این نقطه رسیده که این کار با هماهنگی انجام شده و نمی‌تواند بدون هماهنگی و موافقت مقامات کشور انجام شده باشد، بنابراین اعتراض‌شان بدون وجه است و نتیجه‌ای هم نخواهد دشت.»

علیرغم بند سوم این نظر، علم الهدا امام جمعه مشهد که دلش لک زده برای جانشینی رهبر در نماز جمعه دیروز گفت:

در گوشمان پنبه نیست، (اشاره به سخنان روحانی که هفته گذشته خطاب به مخالفان مذاکرات گفت پنبه های را از گوشهایتان در آورد) در سرمان عقل است. نتیجه خیابان‌گردی با جان کری برجام لعنتی شد. (اتفاقا ترامپ هم همین را میگوید!!)

مردم فهم و شعور دارند، فشارهای معیشتی و اقتصادی مردم را به جان آورده، شما وارد حاشیه می‌شوید. اول جلوی اجرای برجام و فعالیت دولت را می گیرند و تحریم را می ستایند تا مردم در تنگنای معیشتی قرار گیرد و سپس برای آنها اشک تمساح می ریزند! باندازه یک سر سوزن اعتقاد و ایمان زیر عمامه این امام جمعه ها نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: