ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 10 شهریور

با "سید ابراهیم کوروش"

ملت ایران چه خواهد کرد؟

 
 
 

 

 

سید ابراهیم رئیسی برای جا زدن خود بعنوان ناجی وضع بحرانی کشور و تبلیغ شبانه روزی دادگاه های شماری از کارگزاران مافیای ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی از طریق صدا و سیما آنقدر از خود شتاب و عجله نشان داد که درعرض چند ماه بسیاری از مردم و فعالان سیاسی و رسانه ای فهمیدند زیر کاسه این ناجی یک نیمکاسه پنهان است! این نیمکاسه را در انتخابات ریاست جمهوری 96 می خواستند از زیر کاسه بیت رهبری در آورند که نشد و نتوانستند. پس از انتخابات فشار آوردند به دولت که باخت او را با رای 14 میلیونی اعلام کند تا تولیت برگزیده رهبر برای آستانقدس رضوی با سر به زمین نیآید. رای واقعی او در آن انتخابات نزدیک به 5 میلیون بود. یعنی همان رای تقریبا ثابت جناح راست و مرتجع و ماجراجوئی که جلیلی هم تقریبا همین شمار داشت.

حالا آشکار شده که آوردن او از مشهد به تهران و قرار دادنش در راس قوه قضائیه و دادگاه های باصطلاح مبارزه با فساد و اختلاس نهادینه شده در حاکمیت نیز روی دیگر سکه همان هدفی بوده که در انتخابات ریاست جمهوری در پی آن بودند. ساختن چهره ای از او که بتوان رهبر جایگزین و یا رئیس شورای رهبری اش کرد تا بعدا تکلیف مجتبی خامنه ای را هم روشن کنند. در پای همین هدف هاشمی هم استخر مرگ شد.

دنبال کنید سخنرانی ها و سفرهای استانی رئیسی را که هیچ ارتباطی به ریاست او بر قوه قضائیه فاسد جمهوری اسلامی ندارد و غافل نشوید از کلاهی که او قرار است سر ملت بگذارد. روز گذشته حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه بی نیاز از توصیف کیهان لقب آریامهری را برای او انتخاب کرد و نوشت:

«آیت الله سید ابراهیم رئیسی همان کوروش است! ایشان در برخورد قاطع و هوشمندانه با مفسدان اقتصادی و دستگیری و محاکمه آنها، دست غارتگر را از جان و مال ملت کوتاه کرد.  کاری کارستان!» کیهان و رئیسی از "تتلو" رسیده اند به کوروش!

شاه که خود را کوروش ثانی میدانست، درجریان جشن های 2500 ساله رفت بالای سر قبر کوروش و گفت "کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم!" و چند سال بعد از ایران گریخت و قبر کوروش را گذاشت برای ایرانی ها. تا ببینیم ملت ایران برای سید ابراهیم کوروش که در آباد کردن گورستان قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 سهم  کفتار را داشته چه سرنوشتی را رقم خواهد زد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: