منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 شهریور ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

از آنجا که محرم است و تاسوعا و عاشورا در پیش و ایران هم برای چند روز تعطیل، سعی کرده ایم تا آنجا که می شود خبرهائی رامنتشر کنیم که به این ایام مربوط هستند.

این تراکتور  در نزدیکی روستایی بنام " بردبر "، از توابع شهرستان "لردگان" قرار دارد. شخصی از اهالی یاسوج سوار بر این تراکتور عازم زیارت امامزاده ای بنام "امامزاده غالب" میشود که گویا در همان حوالی قرار دارد. تراکتور، ناگهان در میانه راه خاموش میشود و راننده هرچه تلاش میکند نمیتواند تراکتور را مجددا روشن کند. تا آنکه از تراکتور پیاده میشود و شخصی را میبیند که در بیابان بسوی او می آید. آن شخص به راننده تراکتور لبخندی میزند و میگوید "برو استارت بزن روشن میشه".  راننده بسوی تراکتور برمیگردد و دوباره استارت میزند. تراکتور بلافاصله روشن میشود. از آن روز به بعد، تراکتور برای همیشه همانجا زمینگیر می شود و برای مردم منطقه مقدس چون گمان میکنند شخصی که راننده تراکتور را به استارت زدن دوباره تشویق کرده همان "امامزاده غالب " بوده است. اهالی منطقه بیش از سی و پنج سال است که برای گرفتن  حاجت به این تراکتور قفل و دخیل میبندند. و کسی به خودش پاسخ نمیدهد که اگر تراکتور آن روز روشن شده، چرا حرکت نکرده و راننده آن، نرفته دنبال خرمن کوبی؟

پایان سخن را بخوانید تا بدانید این مزخرفات و خرافات ازکجا و چگونه دامن زده می شود. این عکس و خبر را  وبسایت رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کهکیلویه و بویر احمد منتشر کرده است. (لابد برای جمع کردن بیشتر نذر و نیازهای مردم و زدن آن به جیب!)

 

مقتدی صدر در قم چه می کند؟ تصاویر

https://fararu.com/fa/news/411011

لزوم شناسنامه دار کردن گودهای پایتخت

www.baharnews.ir/news/187138/

تعطیلی برج میلاد در روزهای تاسوعا و عاشورا

https://www.asriran.com/fa/news/687836

تغییر دکورهای شهری در ماه محرم

https://fararu.com/fa/news/411056

لعیا جنیدی: دولت به دنبال استفاده از همه اقوام کشور در مناصب است

https://www.ilna.ir/C-3/807633-

تصاویر/ مراسم سنتی 800 ساله علم بندان در شهر ماسوله

https://www.ilna.ir/ -148/807460-

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: