ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 20 شهریور

هندوانه های امام حسینی

زیر بغل رهبر جمهوری اسلامی!

 
 
 
 
 

 

۱ - کیهان

 - سید حسن نصر الله: امام خامنه ای، حسین (ع) زمان است.

 

 ۲ - آرمان

 - سید هادی خامنه ای: تعابیری مثل اینکه فلان کس علی وار یا حسین گونه عمل می کند، این ها حرف های بسیار گزافی است.

 

 ۳ - شرق

 - امام حسین (ع) در پاسخ به ابن سعد، به این ادعا که برای شورش و تصرف کوفه آمده می گوید: اگر راهی باز شود ما به مدینه بر می گردیم.

 

 ۴ - جمهوری اسلامی

 - پدر سحر خدادادی معروف به "دختر آبی" که جانباز جنگ ایران و عراق است گفت: اگر با دخترم به جای برخورد کیفری، برخورد ارشادی می شد، شاید دخترم اقدام به خودسوزی نمی کرد.

 

 ۵ - اعتماد

 - طلای عاشورا و بدلیجاتش: اسلام امویان، عباسیان و اسلام صفویان، هر یک تا توانستند اسلام را مسخ کردند.

 

 ۶ - همشهری

 - اعضای شورای شهر تهران: در سال های گذشته (دوران قالیباف) 40 میلیارد تومان هزینه ماه محرم می شد. شورای پنجم به هیچ عنوان، ریالی از بیت المال را به مداحان و هیات های مذهبی پرداخت نخواهد کرد.

 

 ۷ - اطلاعات

 - اطلاعات نوشت: "نار ندرا مودی" به عنوان اولین نخست وزیر هند در جمع عزاداران حسینی حضور یافت.

 

 ۸ - سازندگی

 - عماد الدین باقی: از دهه 70 به بعد، با دخالت گروهی از مداحان در سیاست، تخلفات اقتصادی و اخلاقی در این قشر به دلیل احساس امنیت از داشتن مصونیت، به شدت افزایش یافت.

 

 ۹ - هفت صبح

 - سخنگوی وزارت خارجه: کشتی انگلیسی به زودی رفع توقیف می شود.

 

 ۱۰ - آفتاب

 - فشار تجار برای ترخیص برنج از گمرک در فصل برداشت. رییس اتاق بازرگانی خواستار آزادی واردات برنج شد.

 

 ۱۱ - ایران

 - رییس بانک مرکزی: در مقطع کنونی، تامین ارز عمره نمی تواند اولویت کاری بانک مرکزی باشد.

 

 ۱۲ - عصر اقتصاد

 - فرشاد مؤمنی: درک فاجعه سازی بانک های خصوصی، به این معناست که موضوع "فنر ارزی" که در این 30 سال اخیر ابزار فریب سیاست گزاران بود، پوچ و توخالی است.

 

 ۱۳ - شهروند

 - طیبه سیاووشی نماینده مجلس: صدا و سیما نمی تواند در خصوص FATF خط فکری برای مجمع تشخیص مصلحت نظام ترسیم کند، چون این تصمیم ها تابع تصمیم گیری جمعی در سطح عالی کشور است.

 

 ۱۴ - پرتو (آیت الله مصباح یزدی)

 - مجله امریکایی نشنال اینترست با اشاره به حماسه کربلا نوشت: نیروهای یزید، کاروان حسین را در صحرای کربلا محاصره کردند. وی یا باید تسلیم و یا همراه 72 تن از یارانش کشته می شد. حسین شهادت را برگزید. این نشریه امریکایی به نقل از یک مداح شیعه نوشت: بر خلاف مردم کوفه که حسین را در میدان تنها گذاشتند، ایرانی ها در جنگ با عراق توانستند خرمشهر را آزاد کرده و جنگ را به سرزمین عراق بکشانند. اینترست در پایان نوشت: "ترامپ با خروج از برجام" خود را به یزید زمان تبدیل کرده است.

 

 ۱۵ - سایر رسانه های؛

 - بی بی سی فارسی برکناری جان بولتون" را بمب خبری اعلام کرد و همچنین رسانه های راست داخلی، برکناری جان بولتون را نتیجه سیاست مقاومتی ایران اعلام کردند در حالی که اصولگرایان در اصل حامی سیاست جنگی جان بولتون بوده و هستند و وزیر خارجه ای مانند "ابوالحسن ایلچی" را بر ظریف ترجیح میدهند. روزنامه اطلاعات در تاریخ ۱۷ شهریور نوشت: «اختلافات میان وزیر خارجه امریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید بالا گرفته و همین تنش ها سبب ایجاد نارضایتی عمیق بین کارکنان شورای امنیت ملی کاخ سفید شده است و حتی ترامپ نیز به صراحت اعلام کرده که رویکرد مداخله جویانه بولتون از جمله در خاورمیانه، دردسر ساز شده است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: