ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ماجرای استعفای غلامی در مجلس

"کدخدائی" دَم قدرت را دیده و خدائی می کند! 
 
 
 
 

 

قدیمی ها می گفتند "کداخدا را ببین، ده رو بچاپ" حالا باید بگویند "قدرت را ببین، قانون را نبین". این قدرت را ببین چنان در جمهوری اسلامی جا افتاده که "کدخدائی" سخنگوی احمد جنتی در شورای نگهبان هم برای خودش کدخدائی می کند.

رئیس قوه قضائیه مطابق قانون اساسی چند حقوقدان از فیلتر خودی گذشته را برای عضویت در شورای نگبهان به مجلس معرفی کرد. یکی از آنها غلامی نام داشت. غلامی در آخرین لحظات برای سخنرانی و رای گیری ناگهان گفت "استعفاء میدهم". همه حیران مانده بودند که معنای این استعفا چیست و فرمان از کجا و چگونه به وی ابلاغ شد. روز گذشته علی مطهری ماجرا را فاش کرد و گفت:

آقای غلامی گفت "چند دقیقه قبل از نطق، آقای کدخدایی با ایشان تماس گرفته و گفته شما انصراف دهید." آقای غلامی گفت که "با تماس آقای کدخدایی شوکه شده، زیرا این تماس تنها سه دقیقه قبل از نطق ایشان گرفته شد و باعث شد ایشان گیج شود."

 

این کار چه ارتباطی به آقای کدخدایی دارد؟ گزینه‌های حقوقدان شورای نگهبان از سوی رئیس قوه قضاییه انتخاب می‌شود و اگر بناست کسی درخواست انصراف ایشان را مطرح کنند، شخص آقای رئیسی است که باز هم آقای غلامی می‌توانست این را نپذیرد، اما ورود آقای کدخدایی به این انتخابات کار درستی نیست و باعث ایجاد شبهه مهندسی انتخابات می‌شود که برخی شورای نگهبان را به آن متهم می‌کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: